Inlägg från: Anonym (ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ledsen)

Ni som gett en andra chans...

Hej. Ny här. Min sambo har varit otrogen ett anntal gånger...Vi träffades genom vårat gemensamma "fritidsintresse" för ca 6 år sedan. Vi har en dotter på nu 14 mån och ska ha ett till nu i september...som var planerat.
    Min sambo lever på vårat "fritidsintresse" men det är svårt för en tjej så det innebär en massa resor för hans del medan jag sitter hemma nu mer med barn/barnen. Den här tjtjen som han nu träffat och troligen gjort sen förra hösten...var min vän! och alla i "våran värld" känner till detta! Och alla håller käft! Det är så jävla jobbigt att nu ens tänka tanken på hur man ska kunna visa sig igen och hur man ska reagera när man ser människan igen vilket kommer att ske.
    Är så jävla beviken på allt och alla. Blääääää. Vi ska på rådgivning nästa vecka men det känns som en evighet. Vet inte hur jag ska klara det den här gången...som sagt...det är inte första gången det sker...Fick reda på det senaste som hänt igår..Han träffa henne i söndags...Då han spela golf som det heter...suck

• Anonym (ledsen)

Samma här oxå...sambons fling är 21...och han 39....

Svar på tråden Ni som gett en andra chans...