Inlägg från: Anonym (Ledsen=() |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ledsen=()

Ni som gett en andra chans...

Jag hoppar in här. Min sambo va otrogen för tre veckor sen, och det har varit mycket tårar och skrik och hårda ord från min sida. Han berättade det direkt för mig, och han grät. Jag slängde ut honom först, men han fick flytta in igen. Vi har dock inget "förhållande" som det är nu. Va har pratat om familjerådgivning och jag har gjort klart för honom att jag inte vet om jag kan förlåta, men att jag iaf vill försöka. Dock väldigt svårt

Sen är det jobbigt att han hela tiden vill kramas och pussas, medan jag bara försöker smälta att han faktiskt har haft sex med någon annan..
    Men jag kan INTE fatta.. Usch.

Visst, han va full, men jag tycker inte det är något att skylla på. Kan ärligt säga att jag aldrig har mått såhär dåligt innan..

• Anonym (Ledsen=()

Anonym (456) skrev 2007-07-02 20:45:51 följande:

Ledsen=( Var det första gången han gjorde det? Min har gjort det två ggr i fyllan, 10 månader sedan och tre månader sedan. De två gångerna han varit ner på krogen utan mig. Precis som du skriver kan man inte skylla på fyllan men på ett sätt känns det bättre för mig att han gjort det när han varit totalt nersupen. Tror det skulle kännas 100 ggr värre om det hänt när han varit nykter och om det varit en längre affär på sidan om. Kämpe: Jag hoppas att jag kan tänka som dig en dag. Ang. skvallret så bryr jag mig inte på så sätt att jag skäms, det är HAN som ska skämmas. Det är det där att alla vet men ingen säger det till mig som stör mig. Men nu har han berättat själv och det var väl kanske det bästa i och för sig.På något sätt känns det som att det som inte stjälper, det stärker!I vardagen hinns inte alla känslor med när det är två heltidsjobbande föräldrar varav en jobbar skift och borta. Nu han jag insett hur mycket han betyder för mig Men.... Förtroendet...
    Hej. Har inte haft tillgång till dator på några dagar.. Vad jag vet så var det första gången. Men jag har blivit väldigt misstänksam. Han är ju ofta ute utan mig vilket aldrig har varit något problem.
    Inte ofta han är ute och festar, men när det händer blir det ofta utan mig.

Men jag har svårt för att förstå hur han kunde göra det. Jag kan för guds skull inte fatta. Svårt. Men vi har ingen förhållande just nu, han bor hos mig, och vi kan umgås någorlunda normalt, men det är så jobbigt och jag mår så dåligt över det.

Jag kan se att han verkligen ångrar sig, för så ledsna ögon har jag nog aldrig sett någon gång Men är ändå så svårt. Han har ju trots allt haft sex med någon annan och för mig är sex något fint och betydelsefullt i ett förhållande.. Så mår inte alls bra nu..
  • Anonym (Ledsen=()

Anonym (Frun) skrev 2007-07-02 21:18:29 följande:

Ledsen; Välkommen. Familjerådgivningen är en bra ide. Att han vill kramas och pussas känner jag igen. Så är min man också även om det lugnat ner sig. Jag sa ifrån när jag inte ville ha hans närhet och sökte upp honom när det var ok och han respekterade det.
    Mitt problem här är att jag av någon väldigt konstig anledning inte vill göra honom ledsen. Jag har bett honom att inte pressa mig, men han säger att han vill ju ha mig nu. (inget sexuellt allstå ) Jag har försökt förklara att jag VILL förlåta honom, men vet inte om jag kan. Men det måste få ta tid. Jag vill inte stressa fram något beslut.. Men ändå kommer han å ska kramas å pussas. Jag är iaf glad han inte försöker mer än så, för jag är INTE redo att ha sex med honom. Har funderat på att be honom testa sig innan jag ens vill fundera på att ha sex med honom. Kan jag göra det? Eller jag vet att jag måste göra det, för han kan ju faktiskt ha blivit smittad, men det är en svår fråga eller krav att ställa.
  • Anonym (Ledsen=()

Vad irriterad jag blir..! Vilket svar!! Då är det nog inget. Borde inte läkarna veta bättre än så? Allt har ju tusan inte symptom..

Jag vill inte ens tänka på att ha sex med honom innan jag vet om han är frisk eller inte. Igår va det jobbigt.. Han ville mysa, sen när jag kände att jag inte orkade kändes det som han blev ledsen. Så mycket jag vill fråga honom om, men jag tycker det är svårt, så jag skrev ett brev till honom igår som han fick innan jag gick och la mig. Får se om jag får något svar

Och till dig frun så vill jag inte veta något om de intimare delarna. Jag vill INTE ha mer bilder i huvudet än jag redan har. Det är ingen någon av oss känner, jag vet inte vem det är och inte han heller sen innan. Och jag känner att jag vill inte veta heller. Jag vill inte veta om hon e blond, brunett, smal eller tjock. Iaf inte som läget är nu. Vill jag veta sen så kommer haf fråga. Det är mer frågor som: Varför? Tänkte du inte alls på mig? det är sånt jag vill veta. Har dock inte fått något svar, mer än att han inte själv kan svara på det säger han. Han säger att han trodde aldrig han skulle kunna va otrogen, men han va det ändå.. Jag vet inte. Vet varken ut eller in just nu

• Anonym (Ledsen=()

Tycker ni att även jag ska testa mig trots att jag inte har haft sex med honom sen det hände? Dum fråga kanske.. Jag kan ju inte säkert veta om det inte har hänt innan

Ska ni lämna mig nu när jag hittat er?? *ler*

Känner mig lite upp å ner idag. Det är så jättejobbigt ibland så jag kan inte beskriva det. men ibland kan jag äen se ljusglimtar här å var. Det jag är mest rädd för är att jag ska börja snoka om det blir så att vi fortsätter. Kolla hans mobil, vara rädd när han är iväg å såna grejer. För den tjejen vill jag inte va

• Anonym (Ledsen=()

Och förresten.. Angående könssjukdomar tror jag iaf att hiv (får vi VERKLIGEN inte hoppas) inte visar sig förrän efter några veckor. Är osäker på hur många men 6 eller något sånt tror jag.. De andra har jag ingen koll på.

• Anonym (Ledsen=()

Nu ska jag försöka sova. Har varit dåligt med det på sista tiden. Hoppas ni alla får en trevlig helg trots allt

Jag ska försöka släppa lite tankar nu och försöka tänka positivt. Om så bara för en dag. Eller en kvart för den delen Men mitt är ju ganska nytt, så att det tar tid får jag nog räkna med.

Ha det så bra ni bara kan nu! Tänker på er alla!!

• Anonym (Ledsen=()

Det hade varit skönt Jag har ingen jag kan prata med som vet hur det känns..

Förutom ni här då

• Anonym (Ledsen=()

Partade läste jag nu Men det hade varit kul det me! haha

Svar på tråden Ni som gett en andra chans...