Ni som gett en andra chans...
Har varit tillsammans med min sambo i 4år snart (allt som allt..), och han var otrogen med min bästa vän, min ända vän förtillfället då, 2veckor innan våran 1års dag.
vi tod pause i en månad ch bestäme vi oss att försöka igen, grät i ett halvår konstant och det är nu det senaste året som jag har börjat "glömma" bort det, brukar ändå som vane sak ta upp det när vi bråkar..vet inte varför, det sitter i.
Bästa vännen sa aldrig förlåt, hörde aldrig av sig efter den dagen. men har sett henne några gånger för hon jobbar precis brevid mitt jobb, vet inte om hon har sett med (förmodligen) och har jobbat på det dä jobbet i 2år, och nu för några månader sedan började hon jobba där. skit jobbigt, och inte nog med det. hon är gravid också..och har velat så djävla mycket ha barn i 2år, men sambon ha sagt nej. blir så ledsen...allt kommer upp igen...börjar ta avstånd från sambon igen...ohh vet inte vad jag skall ta mig till..vissta stunder är bra,andra inte..varför det är bra är för att jag tror han(sambon) stöttar mig och är snäll, men ibland orkar han inte..