Inlägg från: Anonym (Faktiskt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Faktiskt)

Ni som gett en andra chans...

Håller med signatur "Det går" inlägg 29. Min sambo var otrogen med en av mina bästa kompisar för 1½ år sedan. Då han tillslut berättade det efter 1 månad så satt han bara och skakade och grät för han var så ledsen för det han gjort och så rädd att jag skulle lämna honom. Det var bevis nog för mig hur mycket han ångrade sig och faktiskt älskade mig fortfarande. Ja hade ju märkt att något var fel under den månaden han inte berättade, men trodde hela tiden att det var pga att han inte älskade mig längre så det var skönt att få höra vad det var för fel på riktigt. Sen var det avgörande att de avbröt det hela mitt i då de insåg vad de höll på med.. Vet att folk säger att man inte kan skylla på alkoholen, men i vissa fall kan det ursäkta lite. Vet att min kille blir helt konstig då han får i sig sprit.. Jag och min kompis har inte talats vid sen dess. Skickat några sms bara och fått sagt det jag vill säga. Om jag däremot hade fått höra det hela av min kompis så hade säkert situationen varit annorlunda..
    Förhållandet blev på något märkligt sätt starkar av det hela efter ett tag, för vi visade hur mycket vi faktiskt älskade varandra. Sitter nu med vårt andra barn på armen 1 månad gammal så visst finns det chans att ta sig igenom det hela om allt bara var ett hemskt misstag..

• Anonym (Faktiskt)

Idag var jag och fikade med tjejen min sambo var otrogen med.. Vi var bästa vänner då det skedde i deras fylla och det har tagit tills nu (2 år sedan i jul) att orka träffa henne.. Det kändes skönt faktiskt. Inser att jag har kommit över det hela nu. Jag och smbon lyckades lappa ihop förhållandet, som jag skrivit förut, men detta enbart pga att de var fulla och korkade då det inträffade och att de avbröt mitt i då de isåg vad de faktiskt höll på med..

Svar på tråden Ni som gett en andra chans...