Ni som gett en andra chans...
Anonym (offret) skrev 2007-05-22 22:43:44 följande:
Anonym (offret) skrev 2007-05-22 22:43:44 följande:
nu är det slut mellan mig å min sambo...han va otrogen för ett år sen å vi försökte igen..jag har mått dåligt psykist över otroheten i mellanåt..men kämpat vidare..han tröstar mig att jag inte behöver va orolig att han älskar mig å vill inte ha henne...i dag loggade jag in på hans hotmail å vad ser jag...meil från henne där de ska äta middag i dag..så det va därför han skulle till stan å inte på intervju...så lessen över att han ljuger så nu orkar jag inte mer...orkar inte drömma drömmar om dom å tänka på henne varje dag å gå å va misstänksamm årkar inte med lögnerna..hoppas bara jag är tillräckligt stark att jag orkar stå emot han när han kommer med sina hundögon
jag letade på han i går inne i stan..han är inne i sin sup period nu..fråga han varför han ljuger för mig om exet...å han sa att det va för att han ville träffa sin son som han har med henne...jag har aldrig nekat honnom å ha kontakt med sonen..det är henne jag inte vill att han har kontakt me..dels för att han va otrogen för ett år sen med henne å dels för att hon gapar å skriker på han ena gången att han aldrig ska få träffa sonen å nästa gång så skriker hon på han för att han inte hälsar på honnom...killen vet ju inte va han ska göra..blir ju klyven..sonen lika så. det går inte å prata med henne heller utan att hon ska få raseri utbrott..talade om för henne att hon ska tänka sig för å inte skrika på pappan inför sonen som hon jämt gör..å sonen står bara å grinar..hon förstör pojken totalt..så skriver hon i meil att det går inte å prata med pojken om pappan--för då grinar han bara..är det så konstigt de som hon beter sig. har sagt till pappan att han inte behöver gå sängvägen för att träffa pojken..utan han kan gå genom soc..men han vill träffa pojken här å nu å derför har han sån kontakt med exet....å det acepterar jag inte..men det är skitjobbigt..saknar han som fan..å han har alla sina grajer kvar här än å jag vet att han nte har någonstans å bo så jag komma få ett helvette å bli av med han
jo han har noll koll på sitt liv..han är periodare...exet acepterar inte att han är ihop med mig så jag å min son får tyvär inte vara med.
får inte tag på han så jag kan inte ställa ut grejerna å han hämta dom..kan dom få stå där länge...å han har ingenstans å ställa dom sen..men det är inte mitt problem igentligen..men kan inte låta bli å bry mig om han endå..vill ju att han ska ha det bra...men det går inte med mig..mår apa över detta å vet inte hur jag ska finna orken å va stark å inte ta in han i mitt liv igen när han kommer tillbaka..för det vet jag att han gör när han druckit färdigt.
kan ju inte lite på han nått mer å då kan man inte bo i hop med någon..fan va jag hatar detta..hoppas ni inte behöver va med om det
han får bara träffa sonen om hon är med..han får inte ha sonen själv det har hon satt stopp för å jag tycker att han ska gå via soc så slipper han träffa henne så som hon jävlats med han
jobbigt när dom dricker...min ska in på hem om några månader..har ställt många ultimatum men han bryr sig inte.han mår dåligt för stunden över hur han behandlar mig men sen skitar han i det. så fort han märker att jag "tinar" så tror han att allt är bra.
vet att jag inte ska tycka synd om han..men gör det endå..måste bli stark för att inte förlåta han igen..det som gör mest ont å det som svider å gör att jag stänigt gråter är vetskapen om att han är med exet..vem vet va dom gjort igen fast han nekar..har det hänt förr händer det säkert igen.. vad har jag gjort för ont för å va med om detta..godtrogen kanske...men hur fan ska man må bra igen...det här har knäckt mig psykist
mina gammla grannar ringde nyss å så att dom sett han gå upp till sitt ex..stup full..då väljer han å va där istället för å komma hem..bara de bevisar ju vad han känner...jävla as nä nu jävlar måste jag bli stark å sparka han i ärslet när han väl kommer.
skickade meil till hans ex å fråga om det är till henne jag ska köra hans saker..är så arg
jo jag ska komma över han..men jag vill bli av med han i mitt hem..hans saker..vill inte ha nått kvar som är hans. hans ex ville inte ha sakerna eftersom hon inte har nått med han å göra skrev hon..nä..men gå upp till henne å sätta på na å köpa saker till henne å pojken..de duger minnsan...subba.
vet inte vart jag ska göra av sakerna
nu har jag bestämt mig att jag ska bli en ny tjej...ska börja motionera,sluta röka,fixa en ny garderob å framför allt skita i karln..han har inte hört av sig om å vilja komma hem så nu känner jag mig starkare för varje dag som går...käns som att jag komma kunna klara av de.
jag ska inte sita min barnfria helg hemma iaf...ska börja gå ut å ha skoj igen som jag inte har gjort på 6 år.
han kom hem för ett tag sen å bedyrade sin oskulld..han har inte vart otrogen utan hade kontakt med henne för att få träffa sonen...men det är alla lögner med..att han unanhållit att han träffade henne igen som gör mig arg me å gör att jag inte kan lita på han..fan så jobbigt de e..ena stunde känner man sig redo å stark å börja om..å bara någon timme senare så mår man så där dåligt igen när man vacklar..blä säger jag bara