• Jesse

Flera missfall o nu händer inget alls...

Halloj

Har häcken full på jobbet så det blir inte så mycket FL..

Vad skönt att dom inte hittade några fel!! Fast ibland vill man gärna att dom hittar något så man får en förklaring.

Jam - Du ruvar väl?

Ego: Jag väntar på mensen som självklart är sen. Skulle kommit i torsdags. Ska göra FET denna månaden är det tänkt.

Ha det bra

Kramar
    Jesse

Never fear shadows, for shadows only mean there is a light shining somewhere near by..
  • Jesse

Åh Jam det låter ju strålande Jag tror på bebis!!

Never fear shadows, for shadows only mean there is a light shining somewhere near by..
  • Jesse

Var inne och tjuvkikade, såg att du har testdag den 21/5, det är ju snart ju *håller tummarna*

En fråga ang din bild.. Var i Stockholm precis. Bodde vid Mariatorget. Och vad ser jag en butik som heter Jam och ser ut precis som din bild Jobbar du där kanske?

Ego: Var på kliniken idag och tog ett blodprov för att kolla om jag haft äl så jag kan vänta en mens. Svar ja Den kommer när som inom max en vecka. Vi får hoppas på det

Annars, allt bra med alla?

Trevlig långheglg

• Jesse

Det blir aldrig positivt om det inte är det. Tycker att jag vågar mig på ett GRATTIS

• Jesse

Hoppas på + idag

• Jesse

Grattis

• Jesse

Hej hopp

Allt bra mer er hoppas jag!

Jam - Vad underbart att det lyckades på första. Och ni som kanske inte skulle Man vet aldrig när det smäller

Fru H - Kör ni på som vanligt nu till hösten? Eller har ni lagt det på hyllan och pausar?

Ha det bra!

Kram

• Jesse

Hej tjejer!

Lycka till på vul Jam

Själv så närmar ju sig FET. Men vi tog ett stort beslut i helgen och avbokade det. Vi bestämde oss för att njuta av sommaren och göra nästa färskförsök i aug/sept.

Fru H - Hur mår du?

• Jesse

Grattis Videkisse

Hoppas allt är bra med er andra Själv njuter jag av solen och värmen, mina vänner, min man och rött vin

Slipper p-piller nästa gång. Så skönt Svällde upp som en balong av dom och var illamående varje morgon  Ska börja med nässpray på dag 21 nästnästa mens (slutet på juli). Sen är vi igång igen. Känns så skönt att allt är planerat och att jag bara kan slappna av och njuta av sommaren.

Ha en skön vecka!

Kramar
    Jesse

• Jesse

Börjar spraya i augusti *kände mig lite svammlig som vanligt*

• Jesse

Fru H - Åh vad kul! Vi får bli synkisar i augusti/september Vår infoträff var sådär, fick inte veta något jag inte redan visste. Och eftersom vi gick privat kostade den 1.000 kr

• Jesse

Vi gick flera par samtidigt, ni kanske ska gå själva?

• Jesse

Hej!

Kan det vara så att ni har högkostnadskort så att det gick på det? Annars är det bara att tacka och ta emot

Då kommer du att ligga före mig. Jag ska börja spraya på dag 21 räknat från mensen jag får i juli. Så jag tror att jag börjar spraya i mitten på augusti nånstans. Allt beror ju på om mensen helt plötsligt vill dumma sig och inte vara regelbunden. Den kom på dag 35 denna gången och jag har 29 dagars cykel. Vå får kanske ruva en vecka ihop

Kramar
    Jesse

• Jesse

Såhär såg mitt ut. Jag var egentligen nedreglerad på första vul (5/3) men fick spraya ett tag till pga fullt.

2007-01-31 - 2007-02-24 ~ P-piller
    2007-02-20 ~ Börjar spraya
    2007-03-05 ~ Vul. Cystan kan ej punkteras, chokladcysta.
    2007-03-14 ~ Spruta Gonal-F 150 IE.
    2007-03-21 ~ Vul. Dosen höjdes till 225 IE i två dagar.
    2007-03-23 ~ Vul 2. 2 blåsor och 4 på gång, 225 IE i 3 dgr till
    2007-03-28 ~ ÄP - 5 ägg
    2007-03-31 ~ ET - Ett till mig och två till frysen

• Jesse

Denna gången ska jag börja med 225 ie direkt.

• Jesse

Trevlig midsommar alla  

Svar på tråden Flera missfall o nu händer inget alls...