• jamis

Flera missfall o nu händer inget alls...

Hej på er!

Jag tittar in en snabbis innan jag sticker till jobbet

Jag är på ruvardag 12 idag och hoppas jag slipper få mens! Jag mår bra förutom väldigt svullen mage och ibland väldigt mycket molvärk...

Fru H: Det var väl skönt! Då borde allt fungera för er nu när du blir gravid SNART!

Jesse: Hoppas mensen kommer snart så ni kan komma igång med FET, eller att den inte kommer och du slipper FET

Lika ofta som föräldrar tänker på sina barn, lika ofta tänker ofrivilligt barnlösa på sina obarn
  • jamis

Tack Jesse! Själv törs man ju knappt hoppas... det är så skrämmande och läskigt och spännande !

Lika ofta som föräldrar tänker på sina barn, lika ofta tänker ofrivilligt barnlösa på sina obarn
  • jamis

Hi hi, Jesse Jag tog namnet innan jag såg skylten själv. Sen såg jag den, tyckte det var roligt med mitt nick och fotade den. Nu gör jag ju gratis reklam

Mycket snart med testdag! Jag dör av spänning!

• jamis

Hej hej...

Jag testade imorse men när det var neg efter 1 minut så slängde jag testet. Efter 20 min så får jag för mig att titta på testet och det är positivt... Nu vet jag ju inte om det kom inom rätt tid eller inte. Är så spänd och nervös...

Tack för tummarna!!

• jamis

Åh Jesse, sötis Jag testar igen imorgon och tänker hålla koll på testet inom 10 min

• jamis

God morgon

Det blev inget test imorse... jag och mannen bestämde att vi ville sova gott en natt och vänta en dag för att få upp hcg-halten Om det nu är så... Nu funderar jag dock på att testa i eftermiddag. Jag är på ruvardag 15 idag, kan det gå bra?

• jamis

Så... nu har jag testat... handen darrade när jag stoppade ner stickan i urinet men det blev ett PLUS! Och det kom snabbt Jag är GRAVID!!! Jag hoppas så att det vill stanna kvar!!!

• jamis

Tack Jesse och Fru H !

Visst är det härligt att jag är gravid, men jag är väldigt orolig oxå. Igårkväll grät jag halva kvällen, men när jag gjort det lugnade jag mig och nu tror jag faktiskt att det kan gå bra. Ska på VUL 4 juni och det ser jag verkligen fram emot!

Kram på er!

• jamis

Tack Jesse Jag mår bättre nu. Oron kommer ibland men det är ju inget jag kan göra så tills motsatsen är bevisad så är jag gravid!

Det måste ha varit ett tufft beslut att ta att inte göra FET nu, men säkert bra att ta sommaren för att koppla av och njuta av värmen och varandra. Kram!

Hur går det för Fru H?

• jamis

Videkisse: Åh! Fantastiskt va härligt!! GRATTIS! vad glad jag blir! Förstår att det måste vara underbart att se hjärtat, men svårt att tro ändå kan jag tänka mig. Jag ska på VUL nästa vecka och då är jag i 7+0. Känns som en bra tid för då borde det synas ett hjärta! Kram och Grattis igen !

• jamis

Hej på er tjejer!

Jag har inte hunnit läsa tillbaka än... tänkte bara rapportera Jag har inte velat vara inne på FL den senaste veckan. dels för att jag hade en så fantastisk helg och mådde så bra efter den och ville inte bli orolig inför vul:et idag och dels för att jag har fått ett så jobbigt illamående. Nu mår jag illa hela dagarna, suger på karameller och äter bullar för jämnan

Så på ett sätt har jag inte varit nervös för vulet förräns idag, typ. Jag var livrädd och ville bara gråta. Men det gick bra ! Vi såg bebisen så fort läkaren stack in staven och den hade vuxit rejält och rörde på sig hela tiden! Nu var den 15,5 mm Hjärtat tickade normalt. Den var så söt!! Och gissa vem som är lättad nu!

Nu ska jag försöka hinna läsa tillbaka lite innan jag ska gå och lägga mig

• jamis

Hej hej

Jag lever Jag jobbar hela dagarna och är så trött på kvällarna att jag inte orkar göra nåt. Men idag började min semester ! Vi var på inskrivning igår och det var kul! Roligt att få prata om annat än barnlösheten.

Fru H: Tråkigt att det inte blev nåt innan ivf men jag ska följa dig med spänning och hålla tummarna hlea vägen! Jag vill gärna höra hur det går med alla koller och allt sånt! Du frågade tidigare när vi gjorde ÄP och jag tror jag gjorde äp 12 dar efter att jag börjat spruta. Det vanliga är ju att man sprutar i 10-14 dar.

Videkisse: skönt att allt såg bra ut! Hoppas du kan njuta nu!

Svar på tråden Flera missfall o nu händer inget alls...