Flera missfall o nu händer inget alls...
Hallå tjejer!
Och stort stort grattis Jam! Så underbart att det lyckades Håller verkligen tummarna för att allt ser bra ut på VUL:et.
Fru H - skönt att du äntligen är klar med utredningarna och så suveränt att du får komma igång med ivf snart! Då har du något att se fram emot även när semestern är slut
Här är senaste nytt från mig: Min mens dök aldrig upp som väntat för drygt två veckor sedan. Jag insåg så småningom att det nog var läge att testa och... jo, jag fick ett + Men med tanke på allt som varit har jag inte kunnat njuta ett dugg. Jag har dessutom haft lite bruna flytningar och då har luften gått ur mig totalt och jag har varit helt säker på att nu börjar det... nästa mf... Så jag har klättrat på väggarna och nojjat och sprungit på toa och varit uppgiven och inte kunnat sova. Det är grymt vad psykiskt det sitter.
Men idag har vi äntligen varit på VUL och peppar, peppar, det såg bra ut. Allt var normalt och fostret var 6+5, vilket stämmer ganska bra med min egenhändigt beräknade ÄL. Det känns fantastiskt men det känns tyvärr inte som man kan slappna av i alla fall. Vi har ett nytt VUL bokat om två veckor, jag hoppas verkligen att allt ser lika bra ut då. Då kanske, kanske man kan slappna av lite...
Det känns lite overkligt med tanke på att vi egentligen skulle träffa fertilitetsläkaren imorgon men den tiden fick vi boka av. Fast vi väntade in i det sista med att boka av den...
Så jag har faktiskt försökt hålla mig från FL ett tag för att försöka att inte bli påmind om allt som kan hända (det har väl funkat sådär...). Men det är klart att jag är superglad över att lyckas bli gravid igen trots allt, bara det känns som ett under
Kramar Videkisse