Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
Hmmmm, jag tror ju inte att jag är en bra kandidat för jobbet... jag tyckte bara att det lät intressant. :-/ Nå, jag får skrapa ihop nåt å se vad som händer...
Hmmmm, jag tror ju inte att jag är en bra kandidat för jobbet... jag tyckte bara att det lät intressant. :-/ Nå, jag får skrapa ihop nåt å se vad som händer...
Ok. Men jag suger när det gäller att "snacka upp sig själv". :-P Jag får väl utvecklas eftersom, jag har nämnligen hittat sex jobb som skulle kunna funka med barnen och utan bil.
Åh, skulle du vilja det?
Jag ska knåpa ihop nåt ikväll när lilla huliganen somnat och så postar jag det sen.
*suuuuuuuuuuuuuuuck* Nu måste jag släpa mig till disken och ta hand om den.... har typ inga tallrikar att äta på och jag hade hoppats på en sen middag nån gång idag :-P
Nu har jag bestämt mig!
Jag ska göra en till tatuering. Ett par "onda" ögon i nacken
Jag har varit velig iom att jag är så förb*** allergisk, men om jag skulle reagera på bläcket så skulle jag ju redan reagera på den jag har. Visst? *Håll med mig nu *
Det är väl vad varje mamma behöver - ögon i nacken, speciellt nu när sonen börjar bli tonåring...
Jag vet vad jag gjorde och jag vet vad hans pappa gjorde - bådar inte allt för bra i vissa avseenden
Aa. Har tänkt dem svarta med. Nu är jag bara lite nervös - tänk om det gör jätteont? Eller om det blir som för en ytlig bekanting - svimmade och drog med sig hela tatuerarens kit på vägen ner
Nej nej nej, jag svimmar inte lätt. De två enda gångerna som jag har svimmat var när jag cyklade på en isfläck och ramalde med skallen först i asfalten och andra gången var när jag körde ner min styvpappas packmoppe i ett djupt dike. Hamnade under packisen och rände hakan i styret. Jäklar vilket jack jag fick under hakan efter det. Men de på akuten klistrade igen det så fint att det bara blev ett 1*0.5 cm stort ärr
Men TÄNK OM jag skulle göra det... Om det gör så fasansfullt ont att man skulle tippa över :-P
Aouch.
Sov gott!
*KRAM*
Ja det beror på Snakeheart.... Gör jag den hemma i Piteå så är det ganska lång väntetid. Sen finns det en i Älvsbyn som har ganska bra med tider tydligen och de i Luleå säger att de har typ två veckors...
Så jag ska kolla runt vilka som verkar bäst.