• astri

Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?

Det är bra, det ska vara bra balans

• astri
    Snakeheart skrev 2007-07-02 12:15:25 följande:
    Angiie: Här finns ingen på hemmaplan som kan göra det idag... Å imorgon åker vi på läger med andra enastående mammor, så måste bli idag.. Ska in t stan o klippa mig någorlunda billigt iaf..
    Läger? Vad kul!
    *Nu tjuvläste jag inlägget till Angiie, vad busigt* :-P

Ahmeh, kan inte de skicka nån på posten lite då och då?
  • astri
    Angiie skrev 2007-07-02 12:23:56 följande:
    Gud vilken busig tråd detta var =) aha.. ja då får man nog gå till frissan, själva har vi nog inte råd =) gah. jag tror jag somnar snart.
    Trött eller uttråkad?
  • astri

Ja, visst är jag?
    *hehehehe* Nä men då skulle ni höra och se mig in action när jag handlar kläder :-P

Nej, magsjuka, vad O-trevligt.... :-/

Jobbar det nån snygging där?

• astri
    I förrgår 21:14
    av astri @ 21:14
    Har varit och handlat kläder åt mig själv igen Personligen tyckte jag att det blev alldeles för dyrt - expiditen sa att ville man se snygg ut så kostade det... Vad, sa jag, det kostar ju bara 1,50 för en plastpåse?  *ja, han skrattade lite också *
  • astri

cgi.ebay.com/MESCHANTES-CORSET-Classic-Burgundy-sca-goth-ALL-SIZES_W0QQitemZ330139701051QQihZ014QQcategoryZ11522QQcmdZViewItem
    Funderar på att köpa.

Fick min nya från Tradera, men tillverkarna måste ju ha nåt på tandborsten som inte hör hemma där för storleken var helt uppåt väggarna - den passar nog när jag gått ner typ tio kilo till
    Vilket jag planerar... Vill inte väga 80 hela livet.... Inte för att det är mest i världen, men jag brukar ligga på 57.

• astri
    Snakeheart skrev 2007-07-02 12:36:00 följande:
    Astri: Heheh!! Det där m kläderna har jag läst.. Här i tråden eller i Din blogg? Jaa.. inge kul alls.. stackaren!! Å C tyckte jag skulle ta med honom iaf o ordna så han inte kom nära Mirielle på några dagar bara... Undrar vad han tänker med ibland.. är ju fullt med barn på det där lägret som kan smittas också.. Å int så kul för honom.. Ordnade så han kan vara hos sin farmor några dagar ist.. Heheh! Joo.. ett par snygga killar, faktiskt.. å den ena e supertrevlig jämt.. Men säkert både upptagen o int intresserad av en ensamstående tvåbarnsmamma..
    Från min blogg.

Men GO for it! De enda som har stött på mig på sistone är ex-maken, hans ena släkting (vete 17 hur de är släkt men men...) och min kusins xxxxxxxxxxxxxxx-kille
  • astri

Taskigt utbud för en lite överviktig, ensamstående mamma här

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?