• astri

Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?

Catwoman and Superboy skrev 2007-08-10 14:21:19 följande:
    vårat toavatten går faktiskt rent praktiskt att dricka.Vårt toa vatten är renare en många andra länders dricksvatten Ja!!otroligt men sant.
    Jamen då så Tinzu, då tar jag upp en hel liter åt dig - och du... jag vill se dig dricka det
  • astri
    Snakeheart skrev 2007-08-10 14:25:19 följande:
    Ska bli intressant att se det sen.. Bilderna... O oavsett hur rent vårt toalettvatten är så tänker då iaf inte jag ta mig en hutt..
    Naturligvis kommer jag ju att fota det
    ..och nä... jag skulle inte dricka dassvatten heller, det är ju knappt jag dricker vanligt kranvatten... eller ja, vatten öht.

Tack vem-det-nu-är-som-ska-ha-cred för Coca-cola!
  • astri

Så nu kan du inte komma å dricka dassvatten därför? Är det det du vill säga?

*aj aj aj, jag krockade med skallen i skärbrädan nyss*

• astri
    Tinzu skrev 2007-08-10 14:32:36 följande:
    coca cola vill du inte veta vart det kommer ifrån enligt mig Wilma kom och hårade ner mitt ansikte, tangentbordet och musen.. jag ställde mig upp och hon kom springandes till mig och skrek "PRR PRR PRR PRR PRR PRR!"
    Du kanske ska lyssna på vad kissen har att säga?
  • astri

...och varför sitter du naken och surfar på fl?

Tinzu skrev 2007-08-10 14:32:36 följande:
     enligt mig Wilma kom och hårade ner  musen..
  • astri

Tsssssssssssssssssssss.
    Jag tror att hon har smakat dassvatten och försöker varna dig... men jag vet ju att du är blond, så du bara misstolkar hennes ord

• astri
    Snakeheart skrev 2007-08-10 14:45:00 följande:
    Hahahahah!!!!! Vad har Ni eg för Er????
    Jag leker med min dotter
    ...och surrar med er...
    Tinzu skrev 2007-08-10 14:45:41 följande:
    jo precis för hon når ju ner till toastolen att dricka vatten om hon inte överlistat mig någon gång och gjort stopp i toan och spolade så hon fick smaka lite.. för att sen upplösa proppen och vi har inte märkt något
    Jamen, du vet kissar är smarta.
    Min gamla lilla kisse vägrade att äta innan hon fick ketchup på sin mat... och gick inte på när jag försökte lura henne
  • astri

Jag hoppas det var en katt för hon lät då grannens svarta bondkatt sätta på henne.
    Hon älskade varma mackor och spagetti. ♥

• astri

..men vi var tvugna att ta bort henne och min andra katt Satan försvann

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?