• astri

Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?

ah, nu ska jag tydligen leka Krambjörn med lillan. Vi höres snart när hon blir less mig :-P

• astri

Så nu vart hon less å lagar mat istället

Jag var bara borta nån minut och Tinzu hinner inleda en orgie!
    Och folk tycker att jag är lite småpervo

• astri

Jag var och hämtade min dotter från toaletten
    Hon trodde att hon skulle skura ut toalettstolen.. men se det gillar inte mamsen

• astri
    Snakeheart skrev 2007-08-10 13:50:39 följande:
    Astri: Hahah!! Hjälpreda?? Tinzzz..
    Mmmm, visst är hon duktig, men mamma som har bakteriskräck vill inte ha toalettstolsvatten med gud vet vad för bakterier utskvätta över hela toaletten
  • astri
    Snakeheart skrev 2007-08-10 13:57:12 följande:
    Hahahah!! Konstigt nog förstår jag hennes mamma sååå väl
    Tack
    Tinzu skrev 2007-08-10 13:57:45 följande:
    jag har hört att toalettvattnet är det renaste vattnet kanske hundar inte är så orenliga?
    Nja, jag vet inte. Jag skulle då inte vilja ta mig ett glas toalettvatten a la Gammal lägenhetstoalett där det inte går att få riktigt rent i hörnen längst ner hur mycket klorin man än häller ner.
    Du kan komma hit så bjussar jag.
  • astri
    Tinzu skrev 2007-08-10 14:02:23 följande:
    men men men men menly men men men
    Määäään *dreggel*
  • astri
    Tinzu skrev 2007-08-10 14:12:47 följande:
    ja tack! jag anser att gammal toalett som inte går att skrubba ren helt och hållet, filtrerar vattnet med all kornig skit, så det blir till gourmét vatten och det är egentligen det som är innehållet i all vatten i affärerna
    Jag fiskar upp en halvliter - börjar du gå mot mitt håll?
  • astri

Ååå, det påminner mig om toaletten jag lånade en gång för länge sen.
    Jag lovar tanta hade nog inte gjort nåt mer än använt dasset de senaste 15 åren. Jag tittade på den och backade bakåt med tanke på om det eventuellt skulle hoppa upp nåt å bita mig

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?