Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
Mm... ska göra det när jag har råd... Har dock fått låna en just nu En ringsjal...
Mm... ska göra det när jag har råd... Har dock fått låna en just nu En ringsjal...
Tjoho..
*asg*
Vad görs annars, då Tinzzz??
Hej, Astri!!
Tinzu: Aah... sj har jag bloggat psis.. Är online på msn, men ingen som pratar m en som vanligt.. Pratade iofs m Jessica för en stund sen, men hon blev tvungen att gå...
Haft kalas idag.. ♥
Åsså lyssnar jag på musik...
Astri: Kvar??
Tinzu: Aah... varför rutan?? Räcker väl m ljudet i så fall..
Mm.. står i bloggen om kalaset
Tinzz..: Aah joo!! Han tyckte massa om det!!
Hänt annars idag o så, då?? Å igår kanske.. Har inte varit hemma juh..
Tjejer...
Joo.. igår var jag in till stan för att köpa presenter åt Jeremy.. köpte de sakar han fick idag.. som jag skrivit om i bloggen också.. Sen åkte jag m Mirielle till Slottsskogen (Vet var det ligger) o lekplatsen "Plikta" där för att en fl-kompis var där med sina barn.. Ytterligare en fl-kompis med dotter anslöt sig och vi njöt av sol, glass mm..
Mirielle o jag följde sedan med tjejen med dotter hem, grillade å åt där å fikade o övernattade.. Sov länge, men inte mycket.. pga hacken i sömnen som blir då det finns två små med..
Åkte därifrån direkt till barnens farföräldrar o gjorde iordning för kalaset som började kl 16 o sedan var vi där tills vi åkte hem igen nu på kvällen.. så varit rätt fullt upp...