Inlägg från: Snakeheart |Visa alla inlägg
  • Snakeheart

Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?

Mm... ska göra det när jag har råd... Har dock fått låna en just nu En ringsjal...

• Snakeheart

Tinzu: Aah... sj har jag bloggat psis.. Är online på msn, men ingen som pratar m en som vanligt.. Pratade iofs m Jessica för en stund sen, men hon blev tvungen att gå...

Haft kalas idag.. ♥

• Snakeheart

Astri: Kvar??

Tinzu: Aah... varför rutan?? Räcker väl m ljudet i så fall..

Mm.. står i bloggen om kalaset

• Snakeheart

Tinzz..: Aah joo!! Han tyckte massa om det!!

Hänt annars idag o så, då?? Å igår kanske.. Har inte varit hemma juh..

• Snakeheart

Joo.. igår var jag in till stan för att köpa presenter åt Jeremy.. köpte de sakar han fick idag.. som jag skrivit om i bloggen också.. Sen åkte jag m Mirielle till Slottsskogen (Vet var det ligger) o lekplatsen "Plikta" där för att en fl-kompis var där med sina barn.. Ytterligare en fl-kompis med dotter anslöt sig och vi njöt av sol, glass mm..

Mirielle o jag följde sedan med tjejen med dotter hem, grillade å åt där å fikade o övernattade.. Sov länge, men inte mycket.. pga hacken i sömnen som blir då det finns två små med..

Åkte därifrån direkt till barnens farföräldrar o gjorde iordning för kalaset som började kl 16 o sedan var vi där tills vi åkte hem igen nu på kvällen.. så varit rätt fullt upp...

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?