Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
Jisses.. Uuuh... undrar hur man ska tackla såna känslor bäst.. puss
Aah.. "miss i nassen"?? Äggen alltså..
Jisses.. Uuuh... undrar hur man ska tackla såna känslor bäst.. puss
Aah.. "miss i nassen"?? Äggen alltså..
Mm.. men jag minns min barndom o tankar o så därifrån rätt bra.. o vet att jag tänkte så om en liten kille en gång.. när jag var arg.. "Jag ska döda honom".. Men tankarna försvann efter ett tag.. o inte menade man eg allvar med det liksom.. men iaf.. Jobbiga tankar.. Å har tänkt mkt på d efteråt.. Andra ggr man tänkt så också iofs.. liknande, men den gången var jag verkligen.. hmm.. blir rädd för de tankarna nu..
Mm.. jo.. förstår.. Är kluvet d där ju... ♥
Gick fortfarande på dagis när jag tänkte sådär..
Heheh!!
Jomen har inte tänkt d om mina systrar heller vad jag minns.. Var en liten "irriterande" kille på dagis.. Sen kom jag på att han ju faktiskt var gullig också dock.. hahah!! Var en annan killes lille babblige lillebror... o en engångskänsla alltså..
Hahah... Jaa.. stooooooor skillnad.. ♥♥♥
Aah... Jo... man har ju varit med om knäpp personal under åren tyvärr.. o tankarna man haft var ju mörkare ju yngre man var... Helt enkelt för man inte visste hur man skulle hantera känslorna eller göra nåt åt situationen..
Heheh!! Jag var också sedd som skum redan som liten.. men man undrar ju vad personal får säga o hur de får bete sig egentligen... Jag blev ju mobbad från första klass.. Vet att mitt problem e vanligt, men varför fokuserar de mest på hur den mobbade beter sig istället för att först ta itu med mobbarna för? :o/
Skönt med den nya läraren iaf...
¨Åååh vad skönt!! Hoppas på sådana ledare till mina små stjärnor..
Haj o delfin, Tinzz!! Men vad synd Du inte kommit tidigare!! På väg i säng nu.. Kramen