Inlägg från: Ida2 |Visa alla inlägg
  • Ida2

Kvinnliga företagare - tråd nummer 6

Jag har också haft många kunder med 0:- i inkomst. Än så länge har jag enbart nekat vid anmärkningar.

• Ida2
    liv10 skrev 2007-05-28 19:45:54 följande:
    jag brukar vänta några dagar extra. det som är bra med påminnelsen är att de som inte tänkt betala då oftast skickar ett avbeställningsmail, då vet man ju lixom! många kommer tillbaka senare har jag märkt (kanske när de fått pengar igen..) så jag tror inte att de känner att jag vart på dem på något sätt. det gäller ju att alltid vara trevlig som attans!
    Nej, det låter ju bra. Kanske också ska börja med det.
  • Ida2

Jag funderar på att byta webbhotell till nästa år eftersom jag inte tycker att e-butik.se erbjuder en bra lösning för att folk ska kunna betala med kort (de har endast DIBS). Det jag undrar hur det då fungerar om jag vill ha med min www. adress som jag har nu? Jag har ju köpt den av e.butik.

• Ida2

Pallas Athena: Tack för svaret, det låter bra! Glad

• Ida2

Välkommen Jewel. Håller själv på att lära mig allting, startade upp i januari.

• Ida2

Jag använder mig också av ratsit eller upplysning.se
    Skillnaden sen är väl att det börjar kosta på ratsit med, tror jag.

• Ida2

jassikan och Sirlig: Ja, jag tycker att det känns enklare än så länge att kolla via ratsit eller upplysning.se
    jassikan: Spännande det där, det är inte lätt att vara anonym med andra ord.

• Ida2

Little V: Jag köper endast av företag som säljer till företag. Jag skaffade mig ett litet lager när jag börjar och försöker nu utvidga mitt sortiment när jag får in pengar. Innan jag startade hörde jag av mig till de företag jag vill köpa av och köpte sedan in från dem.

Svar på tråden Kvinnliga företagare - tråd nummer 6