Inlägg från: Ida2 |Visa alla inlägg
  • Ida2

Kvinnliga företagare - tråd nummer 6

Tänkte fråga er som har kortbetalning på er sida men inte hade det från start. Märkte ni någon direkt förändring i försäljningen när ni började med kortbetalning? Om den ökade kraftigt då eller om det inte vara någon större förändring?

• Ida2

pokergirl: Ja, så är det för mig med. Vet inte varför folk försöker köpa på faktura när de vet att de har betalningsanmärkningar. Ska du ta bort faktura helt då eller kommer du ha kvar det också?

• Ida2

oplansfamilj: Men är det en vanlig affär du har eller en internetbutik? I en vanlig butik förstår jag att kortmaskin kan krävas.

Jag menade för de som har internetbutik. Glömde skriva det. Är så insnöad med vad jag själv sysslar med så jag tänkte inte på att alla här kanske inte sysslar med internetförsäljning 

• Ida2

Claudia gbg: Ja visst kan det kännas segt ibland. Förra månaden var ingen bra månad för mig så då kände jag mig riktigt less men denna är mycket bättre.

• Ida2

liv10: Vad kostar det för ett år (med nordeas paket)?

mimmipigg: Jag har inte så mycket annonsering än men annonserar lite via Google och har lagt upp mig på en del andra gratissajter för barnprodukter.

• Ida2
    Payer låter väldigt intressant. Någon som har det? Kostar det mycket? Fungerar det bra?
  • Ida2

Hur fungerar till exempel Payer om man har en betald "färdig" butik som till exempel e-butik. De har ju bara vissa betalsätt man kan använda sig av. Hur kan man lägga till Payer då? Någon som vet det ?

• Ida2

MajaW: Jag har e-butik.se och är nöjd med dem än så länge. Där finns två olika butiker att välja mellan. Den enklare sorten (som jag har än så länge) och den lite mer avancerade som är dyrare.

Pokergirl (och andra): Vad kostar Payer om man enbart vill köpa kortbetalning av dem? Jag trodde de skulle vara billigare än DIBS eftersom de inte hade några fasta kostnader.

• Ida2

Vet att det var någon annan som rekomenderade ett annat webbhotel tidigare i tråden som hon tyckte var bra och som tydligen var billigare än e-butik. Men kommer inte ihåg vad det hette. Men hon skriver nog igen.
Svar på tråden Kvinnliga företagare - tråd nummer 6