Kvinnliga företagare - tråd nummer 6
adsf: gär det på en gång, annars finns risk att du nekas namnet för att ngn annan har ett väldigt likvärdigt eller identiskt namn i ditt län.
adsf: gär det på en gång, annars finns risk att du nekas namnet för att ngn annan har ett väldigt likvärdigt eller identiskt namn i ditt län.
Fröken Norkok: Kolla med facket, det är inte samma tider för handels och restaurang.
Jag är din mardrömskund, svart kaffe räcker bra för mig de ytterst få gångerna jag besöker ett café, tycker de caféer här där jag bor tar på tok för mycket betalt för sina mackor, och bakelser gillar jag inte ens. Dessutom är det trångt, hög ljudnivå och barnvagnar som blockerar gångarna. (Oj vad jag låter bitter idag... )
För att få mig som stammis skulle det krävas en sallads- eller gi-buffé lunchtid med massa roliga sallader, bönröror, bulgur och grönsaker.
adsf: starhost är ett väldigt prisvärt alternativ, jag har inte haft några problem med servern men vet inte hur den fungerar på webshopar, har bara en "vanlig" sida.
Ni som skickar produkter med posten, hur gör man för att ett paket/skrymmande brev ska kunna sökas med kollinummer? Kostnad?
Schenker lät ju intressant för paketen/stora brev jag skickar. Ska tala med dom.
Då jag skickar till andra företag anv jag dhl, jag skickar inte så många paket i veckan men det var inga problem att få avtal.
Hårdrocksmamma: Dhl går bara på vikt, därför är det så billigt när paketen är lätta, och det är dörr till dörr. Jag bokar på nätet, skriver ut fraktsedlar och så kommer dom och hämtar samma dag. Paketen kan dessutom spåras om det skulle vara något.