Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Kvinnliga företagare - tråd nummer 6

Papper blir det, jag har inte hålllit på länge, startade okt 05 men har börjat inse att jag måste lära mig bokföring. I dagsläget tar min stackar man alla papper men det är massa jobb!

• Pokergirl

Jag har en fundering, fick precis en order på drygt 2000:- från en person som valt att betala med faktura, när jag kollar upp personen har h*n 0 kr i inkomst men inte heller några noteringar.
    Brukar ni acceptera faktura på sådana kunder? H*n har ju inga anmärkningar men samtidigt känns det lite lurt...

• Pokergirl

Nu har jag fått två till stora ordrar med kunder som har 0:- i inkomst men inga anmärkningar, känns skumt men samtidigt bör man väl ligga först i kön vid ev kronofogde.

• Pokergirl

H e l e n a: okej, tack för informationen, samtidigt känns det ju fel att neka kunder som kanske kan betala, jättesvårt verkligen! Vem vet, dom kanske har rika föräldrar som glatt betalar...

• Pokergirl

Jewell: Välkommen! Det jag, som är nystartad, tycker du ska fundera äver är ett bra betalningssätt, att sidan är lättnavigerad och inte innebär för många klick innan köpet är klart, det brukar tydligen göra att många kunder hoppar av innan best är klar.
    Sen ska sidan vara snygg såklart, vi är många här som kan hjälpa dig och komma med åsikter!

• Pokergirl
    Claudia gbg skrev 2007-05-29 21:20:41 följande:
    Pokergirl: Jag har varit inne på ratsit. De kostar från 0 kr beroende på vilka uppgifter du vill ha. www.ratsit.se
    Jag har också kikat där men nu i juni förändras lagen så jag tänkte hitta ett bättre alternativ.
  • Pokergirl

Ida2: Tack! Det var ju jättebra priser!

adsf: risken finns ju att ngn annan kommer på ditt namn och då blir då tvungen att tänka om. Det är även viktigt att kolla upp ev webadress så den finns tillänglig, och boka! Bra adresser går åt!

Svar på tråden Kvinnliga företagare - tråd nummer 6