Inlägg från: Sirlig |Visa alla inlägg
  • Sirlig

Kvinnliga företagare - tråd nummer 6

Annakay: Jag är ingen expert, men det tror jag allt, det är ju fortbildning. Jag tar in kostnader för kurser i silverlera i företaget och ingen har protesterat ännu i alla fall...

• Sirlig

Pokergirl: Din stackare! Ibland är det bara för mycket! Jag hoppas du får ett bättre avslut på dagen!

• Sirlig

Chutzpah: Skojigt!!! Sag garna till nar det sands! Det vore kul att kika lite...

• Sirlig

FrkNorkok: Lycka till nu!

True: Jag tror det även beror på bransch, hur många andra som konkurrerar om samma sökord mm. Jag tycker det fungerar bra och det är alltid bra att få ut sitt namn. Vad som är så bra med Adwords är att du egentligen inte behöver fråga dessa frågor, då det är så lätt att bara prova själv. Man kan ändra budget och sökord från dag till dag, så testa och se vad det ger dig.

• Sirlig

Hårdrocksmamma: Ja, det kan man antingen genom att skjuta in kapital eller att låta någon värdera tillgångarna i ditt företag.

• Sirlig

adsf: Det där har jag hört om förut och det känns som att det varierar lite beroende på handläggare. Skumt är det i alla fall att dom tillämpar olika regler.

Veronica: Kul! Jag såg en annons från dig i något månadsmagasin och tänkte att jag måste gå in och kika på den sidan, men sen blev det inte av och nu är du ju här! Nu ska jag gå in i alla fall!

Är det någon som använder sig av factoringtjänster från ResursBank? Jag fick ett säljarsamtal idag, men orkade inte prata med honom. Han sa att dom garanterar pengarna inom 24 timmar och tog 2% av föräljningssumman. Det kan ju finnas andra dolda kostnader där, men det lät rätt intressant. Vore kul att höra om ngn här använder dom och hur nöjda ni i så fall är!

• Sirlig

Hårdrocksmamma: Jag har den trådlösa från samport som det länkades till tidigare och jag är jättenöjd med den även om jag bara haft den i ca en månad. Batteriet håller för ungefär en dag, så den verkar bra för att ta med på mässor och liknande.

• Sirlig

Chutzpah: Kul med så fin artikel och vilken underbar adress din butik ligger på!

• Sirlig

Härdrocksmamma: Jovisst är de uppladdningsbara! De laddas när den sitter i med sladd. Den går att använa både trådlös och med strömförsörjning.

Svar på tråden Kvinnliga företagare - tråd nummer 6