Inlägg från: maria1978 |Visa alla inlägg
  • maria1978

Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IV

F I N E: Men hur ska jag komma till GBG jag har inge körkort eller nå ju...  Tåg kanske??
    Å första veckan i augusti har jag sagt ja till att jobba natt... dumt av mig... Men 1 och sen 7 nätter framåt...

• maria1978

Men jag vill med vara med...

Här regnar det idag... skönt för denna familj som är pollen allergiska Men längtar dock efter solen iaf!!

• maria1978
    Annli: jag orkade läsa Men vilken bm du hade i örebro..Har aldrig hört talas om att man måste göra en sån utredning när man är adopterad? Det kunnde jag aldrig tro!! Låter ju super mysko... Har oxå en oktober -06 förrästen... Tiden går för fort!!

Filipsmamma81: skönt att höra att op. gick bra!! Hoppas att ni lär er peggen fort så ni får komma hem. Det går rätt lätt att lära sig...(lätt för mig att säga som jobbar inomvården kanske) Men det där fixar ni galant...
  • maria1978
    Genni: Sambon har hämtat sig... Men har snoddar i hela munnen typ. Kan äta lite mer mat nu...allt behöver inte vara soppor eller purrér... Har blivit smal...
    Alexander har oxå återhämtat sig efter sin vända på barnavd. 

Young Sun: Vad roligt att du skriver... Hoppas att ni har det bäst...

Hur har ni andra det då??
  • maria1978

Hallå hallå!! Tittar in för att hälsa Kojak välkommen!!

• maria1978

Bara jag som tittar in lite så här innan det är dax för badning och nattning av barn.
    Jag har inte vart tillbax till Chile...men skulle gärna vilja...Men skulle vilja ha med mig någon då jag inte vill åka ensam....

Hoppas att alla har det bra...

• maria1978

F I N E: det skulle vara så kul att åka dit...å speciellt med dig Men just nu tryter det om pengar i min kassa nästan så jag tycker lite synd om mig själv...Men vi renoverar här hemma.... Å det är ju kul...

• maria1978

NEJ.... Jag kan inte dessa datum. Men jag har ju iaf lovat att komma och Våldsgästa dig
    F I N E 
    Det är många helger denna sommar som är uppbokade för möhippor, bröllop, 30-40 fester, jobb Gråter 
    Ska iaf jobba nattt i sommar så jag hinner se lite sol...Men fy va träligt det börjar kännas nu när man vart hemma så länge...

• maria1978
    F I N E skrev 2007-05-26 15:32:39 följande:
    MARIA 1978 - Men vilken helg skulle du kunna då?Själv har jag en möhippa(min systers) jag hoppas komma undan ifrån, jag vill verkligen inte.Hörru du det är inte så att du ska gifta dig nu utan att säga något till mig! ;)
    NEJ jag säger inget utan att säga nått till dig... Eller jag ska berätta lååångt iförväg...lovar!!
  • maria1978

Japp alla!!
    Hoppas att ni får en fin morsdag...Solen lyser iaf!!

Svar på tråden Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IV