Inlägg från: Destined star |Visa alla inlägg
  • Destined star

Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IV

hej... det va ett tag sen jag var med i denna tråd... vet inte om de "gamla " finns kvar har inte kollat än.... för er som inte träffat mig förr så är jag adopterad från indien, poona o kom till sverige som 4 månaders bebis..... idag är ja sambo o har två gemensama med honom o ett barn sen tidigare förhållande båda killarna är svenska. ja missa ett par träffar i s-holm men e även öppen för gtb då min sambo jobbar där o ev i framtiden kanske vi flyttar dit så vet ni nåt så hojta till

• Destined star

Annlinn: jag swkulle byta barnmorska om jag var dig.... men visst har jag hört detta om tbc förr.... jag fick nog en sån spruta när jag var liten plus att man fick en sån innan jag börja i vården... men ändå fråga de vid mvc inskrivningarna.... sen får man juh frågan om kända sjukdomar i familjen... efter trejde barnet tyckte ja den frågan va rätt tölig.... det vet juh inte jag...

• Destined star

Äntligen har jag lagt upp nya kort på mitt bildgalleri.... rykand färska..kort.... fått tag i kabeln till kameran...tänk så fort de kan gå bara man har en sladd

• Destined star

ler... ibland e äldre så goa.... "nämen, så bra svenska du pratar.... har du varit här länge???? du som ser såååå ung ut...".

• Destined star

Fine: känner igen en del du skrev om likhet.... mitt mellan barn e stört lik sin pappa o mini en mitt i mellan blandning o min största e i alla fall lik mig... men det känns viktigt på nåt konstigt viss att få höra att den likheten finns....

• Destined star

glad sommar allihop... nu dra bilen i väg tidigt i morgon bitti till s-holm o föräldrar....

• Destined star

det där med blå ögon.... jag kanske har hört fel men brunt är dominerade färgen men om mamman/pappan har blått längre bak i släktledet så förblir färgen blått men hur det till 100 % liger till vet ja inte men tänkte att det kunde va kul att berätta.... mina pärlor e brunögda men två av dem har ljusare hår färg typ mer åt bruna hållet o en mörkt. mitt äldsta barn har ganska brun hy men ljust hår mina andra två har ljusare hy o den ena mörkt hår o andra ljusare... ganska kul med gener o sånt när man tänker efter

• Destined star

ja vilken himla dum tråd.... suck he he va liksom bara tvungen o skriva i den har juh lite svårt att hålla tand för tunga

Svar på tråden Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IV