• F I N E

Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IV

MYRNA - Myt!! =) NÄ du, jag har fått drass med min...den verkar inte försvinna, snart är jag nog den enda i vuxet tillstånd som har en...

• F I N E

MYRNA - *skratt* hittade du något??! Mn lilla tjej har så där mellan skinkorna, det är inte starkt...men det är där, har dock blivit starkare sen hon föddes...
    Och mitt sitter snyggt på min högra skinka...och jag HATAR att det inte gått bort! =)

• F I N E

maria1978 - Tycker du gjort ett bra jobb och tagit tag i det hela! tummen upp för dig =D

MYRNA- Jag har allvarligt funderat på det...=) men vet inte hur mycket snyggare det skulle bli ;)

• F I N E

UNDERBARSON - Nej, vi har inte haft någon träff ännu...och listan försvann, men det var inte så många som visste om dom kunde tror jag...

• F I N E

MARIA - JAAA!! Kom in...kanske några fler som vill komma in till stan...
    och..om det är träff i GBG i augusti kanske vi oxå kan hänga på =)

• F I N E

Vi får ta och åka! MARIA1978!;)

Ååå vad jag skulle vilja ner dit igen. Jag bodde ju inte på barnhem men jag har träffat fostermamman, en av fostermammorna som tog hand om mig. Och så klart min bio familj =)

• F I N E

MARIA1978 - Ja samma här...finns inte mycket övers...snart är jag ledig igen...=) Men visst vore det kul.

• F I N E

Vad säger ni tjejer! Ska vi inte försöka träffas någon helg snart? Picknick i solen i någon trevlig park?
    Någon?? Vi gör ett försök å ser om det passar någon

LÖR 2 juni/ SÖN 3 juni
    F.I.N.E. & Naomi

eller

LÖR 9 juni/ SÖN 10 juni
    F.I.N.E. & Naomi

• F I N E

MARIA 1978 - Men vilken helg skulle du kunna då?
    Själv har jag en möhippa(min systers) jag hoppas komma undan ifrån, jag vill verkligen inte.
    Hörru du det är inte så att du ska gifta dig nu utan att säga något till mig! ;)

• F I N E

MARIA 1978 - Men vilken helg skulle du kunna då?
    Själv har jag en möhippa(min systers) jag hoppas komma undan ifrån, jag vill verkligen inte.
    Hörru du det är inte så att du ska gifta dig nu utan att säga något till mig! ;)

• F I N E

Hejsan!
    JAG SKA BLI MOSTER!! Roligt...men...jag funderar lite.
    Hur många här har syskon...som är föräldrarnas biologiska barn?? Finns det någon?

• F I N E

Hejsan!
    JAG SKA BLI MOSTER!! Roligt...men...jag funderar lite.
    Hur många här har syskon...som är föräldrarnas biologiska barn?? Finns det någon?

• F I N E

Har din bror barn?
    I så fall kände du någon gång att när han fick barn så fick dina förälrar sitt "riktiga" barnbarn??
    För jag har den känslan...att tänk om dom ser att nu kommer mitt riktiga barnbarn och tänk om dom var gladare för att syrran skulle ha barn än när jag skulle ha det.
    Jag vet att det är heldumt och att dom inte tänker så....men det är ändå tankar som far runt i mitt huvud.
    Undrade bara om de var jag som var dum eller om fler har haft sånna tankar...och hur man hanterar spöken som inte egentligen finns =)

• F I N E

Filips mamma81 - Wow det låter ju jätte trevligt.
    AC har ingen Chile grupp va?!
    Eller dom hade förr...chile con carne grejen, vet inte om den fortfarande är aktiv, vet du?

• F I N E

JOLO - Självklart är jag det, och jag vet när jag tänker klart att dom inte ser det så heller. Men tyvärr är det lika verkliga känslor för mig som om det skulle vara så.
    Och jag vet att det kommer vara hårt när dom börjar sitta där och säga "ååå så lik mormor han/hon är" Och "hon/han har morfars ögon"...
    Det kommer att kännas, att jag aldrig kunde leverera det åt dom...
    Det är en hemsk känsla, men den är min, och jag är trött att be om ursäkt för den, att ha dåligt samvete för den. Tycker inte att jag borde behöva det.
    Det är bara att för mig är likheter viktiga...det har dom alltid varit, kanske för att jag själv aldrig haft det hos någon. =/

• F I N E

GENNI - Vi fick oxå släktforska som en uppgift i skolan, minns att jag vart väldigt ledsen och ville verkligen inte vara med på det. Det kändes så orättvist, för jag var verkligen inte intresserad av våran släkt, som dessutom halv är från finland.

Det är alltid roligt när folk frågar var jag är från...då svarar jag alltid sverige, då frågar dom, men var är dina föräldrar från, då svarar jag mamma är från finland och pappa från sverige, älskar blickarna man får! =)

AHRODIE - Nomi hade mörka ögon på en halvtimme...det gick väldigt snabbt från karibien blå till mörk bruna på en halvtimme...nästan läskigt att se!

• F I N E

GENNI - Jag hade några äkta chilenare på t-banan som frågade var jag var ifrån och jag sa så, och till slut måste man ju ändå säga "jaja, jag är adopterad från chile"
    Men dom ville inte tro mig, dom ville veta exakt vilken del av chile jag kom ifrån och pratade med mig på spanska, påstod att jag hade en dialekt därifrån, så självklart måste jag fatta spanska, i slut ändan vart dom nästan arga på mig för att jag inte ville prata spanska med dom.
    Jag fattar typ tre ord på spanska...=)

Svar på tråden Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IV