FINE det där har jag också varit med om En vän till en vän till mig vägrade tro att jag inte förstod spanska, så han pratade alltid spanska med mig. Det var ju inte mycket jag förstod tyvärr.
Genni man behöver inte ens leta i Norge för att hitta sådana där tokstollar de finns här i Sverige med. Jag tror att det var sverigedemokraterna som för några år sedan hade i sitt partiprogram att man ville skicka hem alla "utlänningar".
Så hade de försökt tänka till lite så de menade att det var svårare att skicka hem adopterade utlänningar och därför räckte det med att sterilisera oss så vi inte skulle föröka oss
Min lillkille har förrsten väldigt blå ögon fortfarande nu när han är ett halvt år. En barndoktor menade att han hade alldelles för blå ögon för att de skulle bli bruna men jag vet inte hur sant det är.
Blev väldigt glad i alla fall när Love hade blå ögon dels för jag tycker att hans pappas ögon är så fina (och de är blå) och dels för att jag alltid själv har önskat mig blå ögon och mörkt hår. Det är så vacker kombination tycker jag, tyvärr börjar Loves hår bli ljusare men det kanske bara är sommaren.