Österbottniska tråden 9
xxxx, så kan det ju förstås vara... var själv inte ute så hade inte koll på att det fanns barnvagnar i röresle på natten också.
xxxx, så kan det ju förstås vara... var själv inte ute så hade inte koll på att det fanns barnvagnar i röresle på natten också.
Greta80, det var en duktig pojke det!! Vi väntar med spänning på när Albin tänker börja, han har varit rätt tidig motoriskt hittills och jag började själv gå vid knappa 10 månader, så få se
Ormar och igelkottar är naturliga fiender jo. Vi har haft ormar på villan ett par somrar nu, det är inte riktigt roligt med tanke på nästa sommar då lillorkanen Albin antagligen springer utan att se sig för...
MajaT, tack för tandgrattisarna
Jag sku kuna sätta in info om knipkursen här också ifall det är någon som har svårt att komma igång på egen hand:
Styrka och kontroll till bäckenet!
Kurs i bäckenbottenträning vars mål är att lära dig stärka och kontrollera bäckenbottenmuskulaturen i vardags- och fritidsaktiviteter. Kursen lämpar sig för kvinnor med svag bäckenbotten eller svårigheter att hålla tätt. Men också för kvinnor i alla åldrar som vill lära sig hur viktigt det är att stärka bäckenbottenmuskulaturen och genom det förebygga framtida problem.
16.-30.8.2007 To kl./klo 20.15-21.00
Instruktör/ohjaaja: Annika Rak P.T.
Bokningar/varaukset:
SPORTIS GYM
06 - 7248445
www.sportisgym.fi
miffilina och andra som har barnen inne, jag kom häromdan på att jag älskade att pyssla med tyg- och knapptavlor när jag var liten, kanske det skulle vara något att prova? Allt man behöver är lite kartong eller styvt papper till bakgrund på tavlan, tygrester eller tom. gamla kläder, knappar och band och sånt, och så lim och sax. Sen är det bara att klippa och klistra Hur kul som helst för mammor också, misstänker jag
Jag blir å liksom beibikär sugen på höstkläder, tyckt det fanns mycket fint i H&M:s katalog. Men då jag så gärna sku vila vara nån storlek mindre innan jag börjar beställ nåt...
Sir ut som om en orkan sku ha dragit fram här hos oss, men det är bara en väldigt energisk 8½ månaders... som älskar att riva böckerna ur bokhyllan, riva sönder tidningar och allmänt bara rådda... säkert bekanta saker för de flesta av er Och int tänker jag reda upp i röran nå mer ikväll, det får vara. Hoppas på att hustomtarna gör sitt jobb i natt istället
Veralena, int e Tutteli nå skit! Vår pojke har fått både bröstmjölk och Tutteli och Nan, och bra mår han, och nu får han mest burkmat och int går det nån nöd på honon, så int ska du tänka så! Jag kokar också ibland egen mat, men nu på sommaren kör vi med burkar.
Är det nån av er som är medlemmar i Go'boken? Funkar det att vara medlem från Finland?
Förresten så sku jag ju tacka Stinky och Karttu för svaren om Go'boken.
Och tillägg att jag har å världens bästa karl
Pust, he e varmt idag! He va allt jag har att komma med, hjärnverksamheten har avstannat i värmen...
Mat, ja... det blir tacos vid oss ikväll Och så to jag just en blåbärskaka ur ugnen (så nu är här ännu varmare)
Tänkt be Sindi skick hit nå regn, men om det kom sådär lite så får du nog ha det
Grattis på ettårsdagen Nico!!
Albin föll ur vår säng för ett par timmar sen men verkar ha klara sig undan med blotta förskräckelsen. Nu har vi läst hur många böcker som helst och sjungit och jag vet int vad, men int somnar han. Kanske slog han i nån piggnerv vid fallet. Tur vi har låg (IKEA) säng
Usch då Mymlan, det lät inte trevligt!! Hoppas att det är snabbt åtgärdat vad det nu sen är!
netti07, vatå, sådär sir det ut hemma hos oss jämt Helt på allvar, otroligt skicklig flicka!!
Till och med jag börjar nästan tro att jag vet vem överraskad är nu, men antagligen har jag fel Jag är int så bra detektiv
Greta80; deltar också i sorgen.
Lamåger i östra nyland åtminstone är lame, tråkig, slö, utan poäng... det beror lite på sammanhanget.
Det var fler som sku ut på blåbärsjakt idag såg jag, jag sku också måsta fara på nåt sånt.
Hörni, vad ska man säga för uppmuntrande ord till en nybliven familj som fått ett jobbigt besked En av mina goda vänners son som är 3 veckor gammal har just konstaterats ha njursvikt, så nu är hela familjen i Tammerfors och blir där flera veckor, sen blir det en massa dialys och saker och så ska hans njurar transplanteras sen när han är över nio kilo. Och dit lär det ju vara en bit, han är knappa tre kilo nu stackaren Antagligen räcker det med att finnas till för dem, men det känns som att jag skulle vilja säga/göra något mer...
Just ja, sku ju skriva åt Labolina att ifall det är Pyttes snabba blåbärskaka du har tänkt baka, så gör det, den är supergod!!!
Beibikär, det är deras första bran och några djur har de inte, men kakor äter de, så jag kunde ju faktiskt baka något. Tack för tipset, då får jag samtidigt vispa ur mig lite frustration över hur livet kan vara orättvist
Tack Lilla My för rådet, jag ska nog fortsätta höra av mig till henne och bara försöka finnas till hands. Och grattis på bröllopsdagen och till bedriften att rymmas i klänningen Och grattis i efterskott till Noel på 1-årsdagen!! Imorgon far vi till H:fors och hälsa på Albins faddrar och blir där några dagar, så nu ska här shoppas Sen stannar vi hos mina föräldrar ett par dagar på väg upp igen. Så jag kan redan nu passa på att önska er alla en trevlig träff, harmar att jag int kan komma denhär gången