Inlägg från: Mirremama |Visa alla inlägg
  • Mirremama

Österbottniska tråden 9

Karttu, om du helammar så ska det väl inte vara någon fara fast han inte kackar på tom. två veckor har jag förstått, men du kan väl prova (ifall du inte har gjort det redan) med lite försiktig massage av magen, medsols bara. Eller cykla lite med benen, det har jag hört ska funka. Vad härligt namn förresten, Alfred

Här har Albin otroligt lös mage istället, han får tänder som bäst. Alltså det luktar så otroligt illa om honom när han kackar, som gamla ruttna ägg

Stolt mamma till Albin, född 7.11.2006
  • Mirremama

Vad skönt Karttu!

Här sitter ni trogna kvällsugglor igen Jag ska just lämna er, för jag har en bok på hälft som jag vill veta hur det går i

• Mirremama

Jag packa just upp mina mammakläder på vinden idag, så jag gick riktigt igenom vad jag hade på mig, diskussionen kom alltså helt passligt  Jag hade också som evva mycket vanliga, töjbara tröjor, sen hade jag vanliga jeans till ca. vecka 30 och efter det mammajeans från HM och Lindex. Mammalinnen och klänningar hade jag från Lindex också några stycken. Jag tyckte om att ha tajta tröjor medan jag var gravid, var så stolt över bulan min

• Mirremama
    LYCKA TILL SKOGSDUVAN (jag ropar så det hörs ända från Jeppis )

Svirvel, jag klara filmen med bara några tårar jag, är ganska stolt faktiskt eftersom jag vanligtvis bölar som ett vattenfall åt sorgliga filmer, böcker, låtar...you name it!

Jag ska sök mig i säng jag nu å, är såååå trött!
  • Mirremama

Aell, fast You raise me up är int Josh Grobans från början, utan en irländares, han som tävla för irland i eurovision ifjol gjorde den i original

• Mirremama

Godmorgon! Jag får int Mikas "Grace Kelly" ur skallen, behöver akut vård snart Bra låt, men då man int klarar av att sjung med i falsetten...

• Mirremama

Måst ju kik in ett varv innan vi far ut till villan och njuter av vädret! Jag var nog hemma igår kväll jag å, J for ut men jag var nöjd med att ha folk här på förfest och sedan ligg på soffan och äta upp popcornsresterna jag På gammaldagstorg var jag utan vagn, eller vi gick i omgångar, och nog fastna det saker i händerna på mig minsann

• Mirremama

Ellen h, vad såld ni? Int blev jag ju alls nyfiken nu

• Mirremama

Jag minns int heller om jag ha gratta skogsduvan, så GRATTIS

Har ni annars tänkt på att det är flera här på tråden som fått andra barnet nu som fått av "samma sort" som storasyskonet? Lite lustigt hur det slumpar sig.

Jag ligger nog i lä med bongandet av fl:isar på gammaldagstorg, int såg jag dig mimo80 t.ex... men Naana träffa jag på

Lag ni förresten märke till på dagens jt i dedär kommentarerna som folk har skickat per sms att nån anonym tyckte synd om alla barn i vagnar som inte verkar ha något hem Skrikandes Sabla människa som inte hittar nåt annat att reta upp sig på. Precis som att man inte skulle få röra sig på stan ifall man har barn.

Vad ännu? Jo, jag ska försöka boka in nästa måndagstorg, så får jag komma och hälsa på ellen h och xxxx

• Mirremama

Maja T, Åke Edwardsson har en serie om komissarie Erik Winter också som är riktigt läsvärd!

Svar på tråden Österbottniska tråden 9