Inlägg från: Mamma åt Issa |Visa alla inlägg
  • Mamma åt Issa

Österbottniska tråden 9

Gomror,ja hadd sm ti klocko 3 i t.o.m tätt mellan dem men så sluta e så nu sitter jag här o e trött...o igen baby ännu
    MEN kanske d kommer igång igen idag får hoppas d

• Mamma åt Issa

Ja er no heim ja o ännu

Va ti rådgivningen ida o he visa se att baby ha sjunkt ner na förskräckligt...ho kuna knappt känn hövo na alls... o maga ha vari mindär å ho mena he kan no säta igang når som bara o att ja int ska vänt na läng tär heim för he verka som om ja sko ha öppnast na liti å HOPPAS

Så ida ska ja o ga på stan i rea...far mi lillasyster o tar lillgoosan me

• Mamma åt Issa

Ännu e jag hemma...vill till bb nu juh

Nåja vi var no dit en sväng i går på kvällen,ja mådde illa o hade int känt nå rörelser på hela dagen...
    Först visade ctg att babyns hjärtljud var alldeles för höga så jag fick vila o fara o äta nått sen sjönk d till normala värden 125-135 ungefär... så då var allt lungt o vi fick åka hem...

Idag river gubben gamla hundhagen o jag e tröttare än trött så jag bara sitter o tittar på mellan varven...nu just e d efter en motorsåg till hans föräldras men ja orkade int fara me så jag sitter här o slöar en stund

Ja var e Karttu kanske d var hon som lå me sd då ja var till bb igår på kvällen

• Mamma åt Issa

Sindi: va roligt ni ha hadd e...
    Beibikäär: grattis till flicko din...tiin gar fort...
    mOOmin: he va dukti tjej..issa for me hövo fyri ho heh

Nåja ja er heimänn o verkar no få vara he en tid än åtminstone tills måndag då ska vi på ultra o se vad d tar för ställning då igångsättning eller int...ja hoppas baby e så liten så d kan låta den komma av sig sj... ha förstått d kan bli ganska jobbigt me värkarna då d sätter igång...

Glad sommar...

Hoppas på regn tills imorogn vi

• Mamma åt Issa

Sitter ikväll igen med sd men int vet ja om d vill bli till nått ändå

• Mamma åt Issa

Har sammandragningar med ca 4 minutersmellanrum o d håller i såg ca 1 minut nu... kanske d sko börja va dax att tänka på bb????

• Mamma åt Issa

Jo ja ringde ti bb o di vill att vi ska börja komma in så ska bara natta lillan o ronga svärmor så åker vi
    Hoppas bara baby vill ut nu så d int e nå låtsas nu igen

• Mamma åt Issa

Hejsan...ha int hadd på datorn na alls saan vo kom heim från bb ork int läsa egenom allt ni skrivit...men imorgon blir d antagligen igångsättning så hoppas på d nu...

Grattis Karttu förresten

• Mamma åt Issa

Hejsan, vi kom hem för nån timme sen... roligt på bb men bättre hemma...sover mycket bättre i min egna säng

TACK för alla grattisar...ska försöka orka lägg upp en bild på underverket ikväll nån gång

Svar på tråden Österbottniska tråden 9