Inlägg från: Mamma åt Issa |Visa alla inlägg
  • Mamma åt Issa

Österbottniska tråden 9

Missalibabagirl : ja man får no funder om di alls komber ti få si na tändre...

• Mamma åt Issa

Nonni84: he lååt jo enkelt mi dehe envisbocken vi har behöver e vara enkelt...men ho kan jo vara heilt adeleiss tär o förståss

• Mamma åt Issa

Nonni84:Hihi,nää di er väl no ganska lika i dehe åldren sko ja tro

• Mamma åt Issa

Beibikäär: jo he va skönt tå maga va ok Får fortsäti ti njut nu
    Hmm ja tyckt o he lååt liti onööödigt me hede tanhyginisten,men vill di skåda ska di väl få göra he...men ja lovar int att issa int biter dem

Nonni84: EXACT så e de Massa energi till 1000 men helt underbart söta o goa o d bästa som någånsin hänt en

• Mamma åt Issa

Hejsan...

Ja ha int hinda vara in na ja förrens ny för jäär fick vi sovmorgon steg upp 10 SKÖÖNT

Sen så åt vi frukost o så har vi städat lite...jo ja vet att ja ska ta d lungt o jag tog d i lungt temppo
    Bytte i sängrana oxå o tvättade lakanen o hängde ut dem o d hann nästan bli torra så började d spöregna,men nog blir d säkert torra nån gång

Millami: ja ska ta hede testi ja no å Men ja kan no koma me ti södern ja å,men kasnki vi kan ta e sedan tå babyna e fööd?!? hehe

Evva: va skönt tå poitsi e friskari ny...jäär hostar vi o snårar o på hoppas he gar om tills sommarn åtminstone

ellen h: kul tå då ritar på allt möjligt...hoppas do får bort e...

Ikvälld river gubben d sista av köket sen blir d fönster byte o golvärmeläggning o sen klinkers på golvet...o va d ska bli kul att få ett nytt kök... köksmaskinerna kom igår...d verkar vara helt som jag ville ha dem jippiii...

Ha en skön em

• Mamma åt Issa

Jag o ska ut o resa Till Kos föreslår d

• Mamma åt Issa

Jo man känner sig ganska ung då d står man e över 40 o egentligen e man 22

• Mamma åt Issa

Kanske vi tar öb tråds träff i Kos nästa gång???

• Mamma åt Issa

Hejsan... nu ha di byyt låda på kela sido så nu borde man få år 2007låda då

Jisses va vi var nära att få den...

Svar på tråden Österbottniska tråden 9