Österbottniska tråden 9
Missalibabagirl : ja man får no funder om di alls komber ti få si na tändre...
Missalibabagirl : ja man får no funder om di alls komber ti få si na tändre...
Nonni84: he lååt jo enkelt mi dehe envisbocken vi har behöver e vara enkelt...men ho kan jo vara heilt adeleiss tär o förståss
Nonni84:Hihi,nää di er väl no ganska lika i dehe åldren sko ja tro
Beibikäär: jo he va skönt tå maga va ok Får fortsäti ti njut nu
Hmm ja tyckt o he lååt liti onööödigt me hede tanhyginisten,men vill di skåda ska di väl få göra he...men ja lovar int att issa int biter dem
Nonni84: EXACT så e de Massa energi till 1000 men helt underbart söta o goa o d bästa som någånsin hänt en
Hejsan...
Ja ha int hinda vara in na ja förrens ny för jäär fick vi sovmorgon steg upp 10 SKÖÖNT
Sen så åt vi frukost o så har vi städat lite...jo ja vet att ja ska ta d lungt o jag tog d i lungt temppo
Bytte i sängrana oxå o tvättade lakanen o hängde ut dem o d hann nästan bli torra så började d spöregna,men nog blir d säkert torra nån gång
Millami: ja ska ta hede testi ja no å Men ja kan no koma me ti södern ja å,men kasnki vi kan ta e sedan tå babyna e fööd?!? hehe
Evva: va skönt tå poitsi e friskari ny...jäär hostar vi o snårar o på hoppas he gar om tills sommarn åtminstone
ellen h: kul tå då ritar på allt möjligt...hoppas do får bort e...
Ikvälld river gubben d sista av köket sen blir d fönster byte o golvärmeläggning o sen klinkers på golvet...o va d ska bli kul att få ett nytt kök... köksmaskinerna kom igår...d verkar vara helt som jag ville ha dem jippiii...
Ha en skön em
Jag o ska ut o resa Till Kos föreslår d
xxxx: ska vi fara ilag*?
Jo man känner sig ganska ung då d står man e över 40 o egentligen e man 22
Kanske vi tar öb tråds träff i Kos nästa gång???
Hejsan... nu ha di byyt låda på kela sido så nu borde man få år 2007låda då
Jisses va vi var nära att få den...