Österbottniska tråden 9
millami- Jag har int damsuga en gang san v.12...fick städförbud av läkarn då ja blöd så... Å int tänker ja rör damsugan fyri dömhe småttinga e född ...tycke he e he bästa tå man int FÅR städa naa
millami- Jag har int damsuga en gang san v.12...fick städförbud av läkarn då ja blöd så... Å int tänker ja rör damsugan fyri dömhe småttinga e född ...tycke he e he bästa tå man int FÅR städa naa
lägger in nyast gravid trådn ifall överraskad int hitta an!
www.familjeliv.se/Forum-11-262/m22543920.html
Ligg på soffo å skåda på skitn Å tips gubbi om att he byri no vaa liiti ödit jär nu
Å he var alltså åt millami
millami-Jo he to no några vikor fyri man sluta bry se i städasi,,,men du ska no ta sammmandragninga diin på allvar! viila, viila undvik att lyft tungt å ansträng de!
Nu ska ja fara å skåda om dähä gossen vår behagar somn na ikvälld...ha leiker fö fullt ännu...He e stor risk att ja somnar å, så ifall att säjr ja Gonatt nu
rina- Tå dähä killen vår va lill så tyckt ja nästan he var avkoppland ti "få" damsug, såläng gubbi sköjt så no ha ja mena byri städa saan
millami- Va rolit He e no en lättnad allti tå man får tokidee besked ..så nu e i bara ti vänt å sii tå!!!
Sindi- Nee, ja har int gömd sole na nu ...hadd torr sängklääde tär ut igår ja...som nu e våtari än di var tå ja hängd ut döm ...tå int vi var hejm na igår tå he byrja regn...
Skogsduvan- halder tyyma he du ska få faa direkt från loppis ti BB idaa tå! He e ju iaf na byrjan om du var ipi 2 cm Lycka till!!!
millami- Jag ska å på kontroll idaa ...men först kl. 14!