Inlägg från: Augustibrud |Visa alla inlägg
  • Augustibrud

Österbottniska tråden 9

mamma åt issa- nee, usch va äcklit Jag har no ritti ormfobi jag...nästan så ja får panik om pojtsi far gaand sjölv naastans tär ja vejt att nar naagang ha siit na orm, typ på gräsmatto vi villo för en par viko saan...Ja kan sii hade ormi framfö ögona än idaa. Usch va di e hemsk !!!

Hoppas svärmor diin klara se bra trots allt!

• Augustibrud

Mamma åt issa- Va bra att ho mår bra! Int hadd ja trodd att man sko hamn å vaa sådee läng på sjukhus fö ett ormbett....usch, usch å fyyy...ryser ännu åt dömdi orma

• Augustibrud

tussimamma- Ja måsta ritti byri räkn ho mang gang ja har ve på ul...he vart 9 gang hittills men tå ha ja ju hadd dömhe blödninga....

• Augustibrud

beibikär- vi har ju å gjort precis hedee sama behandlingen, så ja halder no hejlt me de!!!He e int alltjämt man får bååne siin gratis! Men jag bruk betal bara 20? ve Hellman jag , så fö me har e ve dyrare ti fa ti mödrapoli...

• Augustibrud

Jag vill å skryt på menn kaar tå ni nu e in på he Ha har tvätta mattona vår idaa, å koka spagetti å murosås, tå tala a ännu om att ha sko dammsug å Isak å ja har bara lejkt å skåda tv

• Augustibrud

Grattis m00mins flicko som vaar stora damen! Annos kört vi föbi byggi ert en dag så nu vejt ja vann ni bygger

Å jag finnsta me på överraskads listo...Nu vart ja no ännu mejr nyfiken, no har ja mina aningar, men no kan ja lika bra ha fejl å

Jag njuter åv vädri, bara så ni vejt

Svar på tråden Österbottniska tråden 9