Österbottniska tråden 9
Bra jobbat Ebbelina!! Kanski du vill koma hi o fortsäta, hehe? ja lovar ti sörv me vätskekontroller o glada hejarop!
Bra jobbat Ebbelina!! Kanski du vill koma hi o fortsäta, hehe? ja lovar ti sörv me vätskekontroller o glada hejarop!
Gomorn! Va ha du fynda tå, stinky? Berätt så får vi va liti avundsjuk!
Ja bakar citronpaj. O vet ni va: lilli sov 12 h o 15 min i eitt streck i natt!!! Ja hört no att a sutta på tymi na gang imillla, men ha somna om igen sjölv! Voj huhu va skönt!! *glada mamman*
Millami: ja hadd stödstrumpor (sånde stat up-modell) natt som dag från v 17, ja hadd så otrolit sjuk åderbråck o vätsko i beine. Ja beställd min från Instru, 86 e, men di var värd varinda cent!! Di to måtte min o beställd exakt storleik.
Klart he vart varmt, men na liti får man lid fö ti hald beine i skick. Ja drack no ca 1 liter persiljeté per dag i sluti, o undveik salt, he hjälpa å.
Men om du åderbråck, ANVÄND STÖDSTRUMPONA BAKETT FÖRLOSSNINGEN Å!!!!!!! He gjord int jag, fö nan hadd int sagt he åt me, så tridi dan bakett förlossningen fick ja en propp i beini.
Men, men... svälld beine e no tyvärr väldit vanlit i sluti åv väntasi. Skilt på soman. Ty kombär ti piss o sveittas ut alls san på bb, hehe! (lätt ti skratt nu bakett tå man har hede sveittasi unda!!)
stay up-modell, ska e ju sta.. Di va dååå sexi!
Mamma åt Issa: virtuella styrkekramar järifrån!! Snart har du beibi i fammi!!
Jå ja måst no säg ja halder me stinky, pro na billiari strumpor föst. He e no ba om man har rikti pracko åderbråck som man måst måttbeställ. Min va sånde tjock o jättetajt, ja måsta ha diskhanska på me fö ti få puula döm på me. Men bra funka di.
Jå vi sku no ha eitt ti salu!
Ja sku vila fa på shopping, men ha just betala räkninga o kan konstater att he e no bäst man halder se hejm ett tag nu, ojoj. Vart tar penga veiji?
Nu känns e definitivt som sommar tå di ha byrja vis Beck från Sveriges fyran på sondaskvälda. Hurra!!
Ne int e he allgang rättvist me tungheite me väntasi o båånfåasi. Tå ja nu sist o slutligen vart gravid hadd ja no en otrolit tungan graviditet nu me lilli, fast tå va fölossningen bra, likasom me fösta. Men jissus så knällo unga ja ha hadd, kolik o örona o allt toki!
Vi sku gärn ha hadd ett tridi bån nu snart bakett, men he får vi no glöm som ja er i skick i ryggen. Få si om e alls vaar na fleir. Vi har ju äntå två heilt underbar pojka, o ja vill no njut åv töm allt va ja kan!!
He e no annos kul hede me ti fleir elä int. Varinda dag sejr ja alder meir, men ti hindar int na ana än somn på kvälda så sku ja kuna ha fast femti!