Österbottniska tråden 9
Tackar ödmjukast Bröllop blir det inte i år åtminstone, men kanske nästa sommar, vi får se. Känns lite lustigt att göra allt såhär baklänges, först en bebis och sen först förlovning och giftermål
Tackar ödmjukast Bröllop blir det inte i år åtminstone, men kanske nästa sommar, vi får se. Känns lite lustigt att göra allt såhär baklänges, först en bebis och sen först förlovning och giftermål
Nu har jag satt in några bilder från resan, mera kommer så småningom, bara jag klurar ut hur jag laddar in dem från mobilen
Stinky, jo det var nog på Gotland, och håller helt med, underbarare ställe får man leta efter. Vi ska helt klart dit påytt nästa sommar redan!!
Jag får väl passa på att önska trevlig midsommar jag också
Vi far ut till Ådön imorgon och blir där till lördag, så jag hoppas också vädret hålls såhär fint. Vindstilla kan jag inte kräva att det ska vara där. Städat har jag inte, bra om jag får uppackat allt ur resväskorna och nån tvätmaskin att snurra ens. Och lakanen bytt, det är den enda städning jag har tänkt mig
Tackar än en gång för alla grattisar !
In och kikar som hastigast, det blir int så mycket tid framför datorn för tillfället. Bara skönt egentligen, passa bra att vara på resa i två veckor och avvänj sig
Måst ju berätta om Albins framsteg, han har börjat stiga upp och står länge och stadigt med stöd!! Och så har han en massa nya läten, och allra roligast just nu är att skaka på huvudet åt allt mamma säger Såååå söt är han
Hej i regnet!! Fick för ett tag sen det glädjande budskapet att en av mina bästa kompisars lilla son kom till världen idag med akut snitt, två veckor innan bf! Så härligt med nya bebisar i kompiskretsen!
Tjorven: är du säker på att du inte är gravid
Augustibrud: jordgubbar!
Jag håller också tummarna för att du snart ska få föda, Karttu!! Jag vet minsann vad långväntan är, blev ju igångsatt 10 dagar över tiden. Fast egentligen, enligt mina egna beräkningar, så var det bara en dag efter bf, men jag iddes int riktigt börja berätta på rådg. att jag var 99% säker på exakt när Albin blev till
Stinky: jag glodde på dig på HalpaHalli jag också, men var inte helt säker på att det var du Nästa gång vågar vi kanske hälsa
LillaMy såg jag int till, med solrosen och syrran hennes tror jag också jag såg
Sitter också och håller tummarna för mamma åt Issa!!
Hej allihopa förresten, det blir inte att sitta så mycket framför datorn nu i sommarvärmen. Ni som håller till på http://www.mammapappa.com/forum också, har ni märkt att vi har en norra österbotten träff på Aspegrens på söndag?! Kom med!