Österbottniska tråden 9
Jasså ska Cool sluta helt? För ett tag sedan hade de lapp i fönstret med att butiken var till salu, men kanske ingen ville köpa den då... vad säger du LCroft, ska vi slå våra påsar ihop och ta över den
Jasså ska Cool sluta helt? För ett tag sedan hade de lapp i fönstret med att butiken var till salu, men kanske ingen ville köpa den då... vad säger du LCroft, ska vi slå våra påsar ihop och ta över den
Jasså ska Cool sluta helt? För ett tag sedan hade de lapp i fönstret att butiken var till slau, men kanske ingen ville köpa den då. Vad säger du LCroft, ska vi slå våra påsar ihop och ta över den
Åhå, min dator har tydligen fått spunk
Grattis solrosen!
Vi var nog vid After Eight idag, Albin fick två söta mössor Och själv var jag och klippte håret, och nu har jag färgat det också! Mörkt Jätteovant att byta färg sådär, har svårt att avgöra om det blev bra eller inte. Hursomhelst så var en förändring nödvändig
Kuckar in, gårdagen gick i städandets tecken här, våra hyresvärdar och tillika grannar har vunnit nåt pris från Ebba Brahe stiftelsen för renoveringen de gjort här hos oss och inne hos sig, så nu har jag haft en bunt "gubbar" plus JT och Pietarsaaren sanomat på besök De tog en del bilder, få se om vår enkla boning dyker upp i tidningen nu då
LCroft: var glad ändå att det inte är toaborsten hon stoppar i munnen, hörde för en tid sen om en liten tjej som ivrigt slickar på den så fort hon får tillfälle
Godmorgon! Fint väder, men denhär sjuttons blåsten sku jag gärna slippa!!
Jag lämna och fundera på domdär som försökte locka flickan med sig, "tur" att det var en så pass gammal flicka som 12 år som de stötte på, hon hade förstånd att inte låta sig lockas, ryser vid tanken på vad som hade kunnat hända om de hade träffat en 6-åring t.ex.!! Fy!! Det är nog bara att inse att denhär lilla trygga världen vår inte är så liten och trygg mera, tyvärr
Jag har semledeg på jäsning, så snart ska jag baka ut sen, sen måste jag börja se över vårt tvättberg.
Åh vad spännande med jussistjej!!
Härligt väder har det varit, tyvärr har vår lillskrutt fått feber och otroligt mycket snor, kan inte förstå att det ryms så mycket snor i en så liten näsa... Snorig var han redan inatt men feber fick han nu först ikväll, hann ren få dåligt samvete över att vi varit ute ett par timmar idag. Hur var det igen, får man ta ut febriga bebisar?
In och kuckar mellan varven av packande och strykande, vi far ju på resa imorgon så jag ska försöka få så mycket färdigt som möjligt förrän det är dags att styra cykeln (eller benen) mot Pavis!!
Har hunnit vara på spatreatment redan idag, asskönt!! Jag ska börja spara ihop så jag har råd att fara en gång/månad tror jag!!
Hej allihopa!!
GRATTIS TILL NYA BEBISAR!!!!
Vi kom hem idag efter två veckors semester (nåja, tre dagar jobb också för all del) på Gotland och i Göteborg! Hur härligt som helst har vi haft det, Albin har varit exemplarisk hela tiden, sovit hela nätter var vi än har varit och charmat turister och svenskar på löpande band Själv hade jag en jättegivande utbildning, ser riktigt fram emot att börja på till hösten (har alltså gått en barndansinstruktörsutbildning).
Och det bästa av allt... vi kom hem från resan med varsin ring på fingret !