• xxxx

Österbottniska tråden 9

Millami skrev 2007-07-07 13:41:13 följande:
    xxxxsidu bara du va snabb du hoppas he blir goo då..joo rababrberkako e ju go...men lagar ja he får ja ät e själv fö gubbin äter int nå sånt...å ja sku int böv ät nå kakor....så tror ja skippar å lagar he...tänkt la en rabarberkräm här nån da...d e sååå gott..
    Ja rabarberkräm sko man jo kuna laga. He e jo sååå gott!!

Vi ska hoppas at saft vaar goo. He va he enklast saft ja ha laga naangang!!
    Å ere gott så lagar ja meir!!
  • xxxx
    Millami skrev 2007-07-07 13:46:41 följande:
    xxxxja lagar int nå som e svår ti laga ja så hede saften passar me perfekt..jaa, rabarberkräm e go...speciellt me lite grädde på
    Ja me gräddan ere jo underbar,men tå man sko jo it behöv äta na grädda..
  • xxxx
    Millami skrev 2007-07-07 13:50:34 följande:
    xxxxnää man sku int böv he..men ibland måst man ju no få skäm bort se nå lite
    Absolut he haar do rätt i!!
  • xxxx

Ere bara to å jag Millami som e jäär idaa???

• xxxx
    hej hopp fallera skrev 2007-07-07 14:04:35 följande:
    Nä, jag är nog här jag och... Borde fara till stan och handla, det börjar bli tomt i kylskåpet.
    Ja he e konstit tå e nästan allit e tomt i kylskåpi!! He e it na skillna horo grömt man handlar..
  • xxxx
    ellen h skrev 2007-07-07 15:46:34 följande:
    Lilla jag e heim nu å Ja tror ja komber å hels åpå snart...eftersom du ska laga en rabarberkakå Mums!! Vi fick skipp en bröllop idag. Ja som hadd köft en nyan klänning å allt...Ellen blev sjuk mittiallt. Hög feber...Jahaaaa. Va ska man hitt åpå ikväld tå?? Tips??
    Heeeej!!

He vart it na rabarberkako idaa,men nåo får do koma på esök äntå!!

I måron ska ja laga rabarberkräm,å hack å frys in..
    He slo se ti rabarbrin ida no!!
  • xxxx

Gomåron allihop!!

Ere nain som kombär ihåg va an heitt han di leiksaks affärn i Haparanda som hadd billiga leiksaker????

Vi ska fara ti Haparanda om 2 vikor så he sko va kul ti fara tiid å skåda om man sko hitt na.

• xxxx
    rina78 skrev 2007-07-09 08:36:29 följande:
    xxxx: Jala hejtär a väl?
    Ja he ere!! Ja kom ihåg at e va na på J,men tå minni e så armadis kort!!
    Tusen tack..
  • xxxx
    Brightice skrev 2007-07-09 10:51:43 följande:
    LCroft Ännu om Haparanda, vann finns Barnens Hus tå? Vi ska kanski fara tid i nästa viko. Spanar för fullt på heimsidona nu...
    Ska ni bara fara på en dagstur ti Haparanda???

Vi ska sova ein natt täär vi så it vi behöv stress naa!! He taar tid ti ga på Ikea..
Svar på tråden Österbottniska tråden 9