• xxxx

Österbottniska tråden 9

ellen h skrev 2007-05-07 16:51:28 följande:
    Yeez..Blossom ha öppna Jag å xxxx var tii ida! Jättefin sakre har di. Tänk att ja kuna vara ohandla...Vilken prestation xxxx hitta en jättefinan CANDELS förvaringsbox.Tack xxxx för sällskapet idagMåst bara tillägg att Trend har världens goast salladsbuffe
    Tusen tack sjölv fö sällskapi. Ja ja e jättenöjd me Blossom fyndi mett!!
    Ja jissos va goo salladsbuffé di haar på Trend. Kan nåo rekomender e.
  • xxxx

Mamma åt Issa: Vann finns Chili o Lime?? Va haar ti fö sorts mat??

Å Gomåron förästin.

• xxxx

Mamma åt Issa: Ok tack. Kanski man sko behöv prov på ti fara tiid naangang tå man e ti Vasa tå.

• xxxx
    jony skrev 2007-05-08 09:14:11 följande:
    Ellen h: *snåålvattne rinder*, lördag 19.5 ha ja booka in som barnfri dag, P sköiter!!!! xxxx: e du mee???
    Ja e nåo mee på ti koma ti Vasa å ti fa ti Amarillo!!
  • xxxx
    jony skrev 2007-05-08 09:46:04 följande:
    xxxx: Vi måst taa e vikosluute baket. Ellen h hadd int tydligen passlit, alltså 26.5. Ja tror förresten et di har vårmarkna i Vasa just he vikosluute...Gubbe sa tå ja sa ett vi ska o ita et ja måst ta restre åt an mee heim. Int veit ja tå om he er leng saan vi ha viri uut o ita elder om han får så roko maate je heim. Int tycker ja he er na feil ti ha malatjöte 6 da i viko!?!
    Malaköti som e toko delikatess!! Jå vi måst ta e na adär vikoslut.
  • xxxx
    ellen h skrev 2007-05-08 17:58:52 följande:
    Ellen ha viri konstnärli å rita på veddji just...Veit naan hu man får bort bläck från tvättbar tapetre??
    Nää ere sant he!! Ja nåo hittar ti på allt möjlit de hä busfröin!!
    Ja va sko man kuna ta bort he mee?? It kombär ja på na it..
  • xxxx

Jag å e tydligen fö mogen!! Ja fick 42,3 å så sko ja behöv fa ti Kos. Vi vaar tydligen mang som får beställ reiso!!

• xxxx

Jag å vil ha emmaljunga scootern miin. Ja ha beställd ein,men he tycks dröj innan ja fåår an!! Ja sko fåå an i sluti åv April men icke. Men ja hoppas varinda daa att di ska ring å sej at an ha komi!!
    Fattar it vafö e ska ta så di läng ti få han färgon jag vil haa!!

• xxxx
    Hayzel skrev 2007-05-09 16:38:46 följande:
    xxxx - vilken färg a do beställt?
    Racing red..
  • xxxx
    Hayzel skrev 2007-05-09 16:43:05 följande:
    Försöker få gobbin ti vila byyt vagn, men he tycks int intresser an! Sko å vila ha en scooter!
    E do it na nöjd me han ni haar??

Ja vil ha en scooter ja ti ta me i biln,fö han di ana Emmaljungan e så klumppo å tung!!

He vaar nåo ti sej åt an på skarppen no!!
Svar på tråden Österbottniska tråden 9