• rina78

Österbottniska tråden 9

Jag e in! Fast ja kom just tan utifrån, hold på å sveittast bort. Man ska no spara på flästsi så man int bränder bort fö mytsi på en gang!

• rina78

jussitjej: Ja föföljer de på all tråda . Ja använd tyvärr upp all min ådentli sammandragninga, men sku ja ha veta at du vila ha döm sku ja no ha spara åtminståni hälfte .

• rina78

Int nadär som ha frosta ur frysn ida? Tå ja sku ta ut na frusi ärtre så håka ja at döre va naliti på glänt... 10 grader varmt var e tär! He lyst no na larmlamppo tär upp ovanåv kylskåpi å, men he e ju int så ofta man skådar så högt . Ha väl viri san igår kväld misstänker ja. Int vejt ja om he e jag eldä sonen som viri tär å tyfla. Sånde gangor e man glad at man har et lille frysskåp å int na jättestoran box... Så ja e he... glad... jätteglad

• rina78

tussimamma: Jaja, he e ju int all släktinga som luktar lika go... Bäääbis... Nåja. Hört at menn hälft var å sta på taatsi ert igår å. Få si om vi får dra veiji via L-lax föri vi e fädi . Nä, no ska e väl rejd upp se. Oj tå man sku få tid na grävlinga å gräft så he sku var na början. Men he e väl no ba ti vänt ti höste...

• rina78

m00min: Ja tycker int at e a viri så svårt ti smitt min systrona. Nå ode ejna e liti svårsmitta järett, men he e väl ok om man har 4 bån .

Oj, va läng o föder jussistjej! Vi avvaktar nu tå bara, int kan vi ju nana!

• rina78

Nå he låter som e sku ta se om di ha börja me stedoari droger .

• rina78

Grattis jussistjej! He va no en betäran dokusåpo he ! Int mang som har haft så mytsi påhejare tå di ha föödd

• rina78

Millami: Ja, et sånde rivjärn som man river räätt i bytto me. He innehåller två rivjärnsstorleikar å två byttor. 29 kronor . Å så finns e på Barnens Ikea förvaringslådona som man kan häng på sköitboli eldä på kroka på vägga om man så vil... Vilka otrolit bra tipse ja har... Äh, strunt i he, köp köttbullona!

• rina78

Bra att du mår bra Millami å tur at du for ti läkarn iallafall! Läkare tycker om ti gnäll om nating, he e så di haldä se i arbejti . Int gör e ju na fast bebji int e 5 kilo tå he föds .

Svar på tråden Österbottniska tråden 9