• rina78

Österbottniska tråden 9

Känder me som rejna kommunistn jär som fösvarar landet in i he sista

• rina78

tussimamma: Har a fädi växt bakett nyåri?

• rina78

Augustibrud: Joo, har just köpt åt maken! Kosta 60 euro för en tim jär i Vasa, tror he e sama tid hejm! Koll in dähär sido: www.prospettum.com/swe/ å på kontakter - tär finns e en adress.

• rina78

Augustibrud: Grattis jär å, har lagt en utläggning i gästbotse denn .

• rina78

Millami: Vaa? Jag som tyckt bäst om haklappi

• rina78

Jag å böri känn me liti stressa fast bf int e na föri på lödan

• rina78

Millami: He böri väl no vara så fädit som e måst vara. Sjölv känder ja me liti halvfädi , men på sama gang böri e räck me maga och krämppona nu.

Nähä flickor, nukkumatti kallar! Å så ska ja jaga upp gubbi från soffo som vanlit på kvälda! Ha vakna just til å undra vann 1 1/2-åringen vår e... Hmmm, ha brukar oftast sova dähär tin på duuni.

• rina78

Morsning! Ja hittar sällan na på loppisa heldär, men di har ju i ärlihejtns namn äntå ändra en aning från tå man va lill. Tå var e no ganska äcklit tär. Nufötin ere vanliari at folk int vil ha sakre sin fast int di har na fejl heldär . Man sparar int på allt.

• rina78

tussimamma: Ja väld milla "Saker som måste göras" å "saker jag måste minnas" (typ). Men he kännsta liti väl ti sku böri antyd at int a får nating gjort .

• rina78

Skratt o tårar: Grattis . Int na läng san jag "fick" ny heldär. Vi har en Elektrolux ergospace. Int vejt ja hu bra a er, men fö me er a SUPER ! Finns både me å utan påsar har ja siitt, men vi har no ejn tä man måst ha påsana. Å he e no stor skillna på gambäl å ny dammsugare, fö dömde gambäl släpper ju ut he mesta dambi tibax! Köp int Hoover sku ja säg. Annås vejt ja int na skillna på märtse.

Svar på tråden Österbottniska tråden 9