Österbottniska tråden 9
ellen h: Helmi vattenbaserad använder jag, super bra. Blev rekommenderad det av en som är målare
ellen h: Helmi vattenbaserad använder jag, super bra. Blev rekommenderad det av en som är målare
Zaija: Där har vi en förklaring till varför jag inte i misstag klarar av tanken på att ens röra i kläder på loppis mer! Fyyyyy!!!! Tror jag skippar mina försök till att ens gå in på loppis mer. Har iofs nog haft tanken mer till gamla möbler men det som jag hittat så har varit skrattretande priser på...
Är fläcken färsk? Då kan det fungera med diskmedel. Annars har flytande Ariel varit bra att lägga direkt på fläckar en stund innan man slänger i tvättmaskinen.
Erik: Både Nico och Rebecca var närmare 3 när de slutade med blöjan. Prickade in det på sommaren, då är man ju ändå lättklädd, var massor på villan där de sprang endera nakna eller med simbyxor/simdräkt. Hade pottan hela tiden i närheten och det gick snabbt när de väl märkte att det var lite kul. Nattblöjjorna åkte samtidigt nästan.
Nu börjar gården vara så småningom ogräsfri, åtminstone på de ställen där jag inte tänkt ha det Sen har jag ju säkert missat lite här och där, har inte så bra koll på vad som är ogräs alla gånger och då låter jag det växa och ser om det blir fina blommor eller ej
Ida föll ju givetvis på näsan så hon är lite uppskrapad men lär väl komma flera gånger än. Underbart väder och känner inte alls för att sitta inne, men de här jag bor med påstår att de börjar bli hungriga Tror jag slänger en lax i ugnen, fick av grannen idag, färdig saltad och kryddad, det tackar man inte nej till
Satt in nån ny bild från gården idag, intresseklubben antecknar väl
Hade ställt upp saku om jag inte för en liten stund sedan hade tittat på nyheterna som lovade regn tills imorgon, surt sa räven om rönnbären!
F´låt
På ilmatieetenlaitos visar det regn inatt men inte imorgon så det hoppas vi på
Kan ju inte skriva ilmatieteenlaitos