• LCroft

Österbottniska tråden 9

Kan ju inte missa
  • LCroft

Tuuri eller Kärkkäinen? Länge sen jag varit till Tuuri så kan inte uttala mig så mycket mer om det stället, men av nån anledning har jag fastnat mer för Kärkkäinen Sist jag var till Tuuri tyckte jag att det var rörigt, trångt och jag blev allmänt stressad. Vid Kärkkäinen är det mera lättöverskådligt, har hittat mer som jag tycker om. Men deras Pedrina är en besvikelse! Går inte att jämföra maten med i Kokkala, tyvärr!

• LCroft

Missalibaba: Tror nästan det är bara de två ställena som säljer här om jag inte har fel. Vid Autocenter kom en snäll försäljare ut i snöstorm och la fast stolen i bilen Lycka till med bilstols köpet och hoppas ni blir nöjda vilken stol ni än väljer

• LCroft

Förresten, vad var länken till den där finlandssvenska sidan som var lite motsvarande till huuto? Vill hitta ett gammalt köksbord att fixa till, hittar inte ett nytt som är sånt som jag vill ha.

• LCroft

Millami precis tackar Nu ska jag se om jag hittar nåt bord

• LCroft

Inget bord som jag ville ha tyvärr. Nån som har andra tips på nån sida var man kan hitta? Eller måste jag kolla hur huuto fungerar?

• LCroft

Vi köpte nytt köksbord och stolar för 4 år sedan, en hundvalp har dock gjort sitt på stolsbenen. Sen vill jag ha ett gammalt bord, vet precis hur jag tänkt mig det men att hitta det är en annan femma. I Sverige finns det ju men lite onödigt dyr frakt för ett bord

• LCroft

Synd att det är för stort, annars är det ju skönt med ett större bord när man har gäster Det är ett typ sånt här bord jag vill ha www.blocket.se/vi/11627153.htm skulle ju måla det vitt förstås

• LCroft

Lilla My (Lilleman): Grattis på födelsedagen

Svirvel: Tack Nu borde jag kanske sätta mig ner och luska ut hur huuto fungerar

MajaT och Adrianna: Hoppas era små kryar på sig snabbt!

Svar på tråden Österbottniska tråden 9