Österbottniska tråden 9
millami- Jag sko no åtminstone ring ti rådgivningen å hör va dom tycke!
millami- Jag sko no åtminstone ring ti rådgivningen å hör va dom tycke!
millami- om int du får tag i bm din, så prov ring ti förlossningsavdelning...där bruka man no allti få någo råd!
millami- Man har no allti rätt att vara oroli när man e gravid...å man känder ju sin egen kropp bäst! Jag sko absolut ring!!! De e nog van vid att prata me oroliga blivande mammor!!! Jag har då aldrig skämsta för att ja har ringd, kanske nångång "ionödan" t.o.m
Fara å koll upp bara millami!! Annars siter du bara hem å e oroli! Kram!
millami- skönt att int e va na värr än urinvägsinfektion! Frissamt om di mojttar att lill*n e fö lill ...sa di na ho stor h*n e? Alltså vilken viko sko du vara i enligt bejbins storleik?
Ja vi e no mest på utsiido vi å Fick just gubbi ti städa upp i grillhuusi, så tå e he fäädit ti messomasfiirasi ( som no vaar ganska lugnt i år )
Nu har jag våga me på ti lägg in en bild i galleri, så ni får sii holeis ja siir ut i v. 22 me tvillinga vår i maga Så nu får ha som e nyfiken ta se en titt
Hamsterfia jär på fl har å några kattung fö myki! Åtminstoni än fö na dag saan! Du kan ju koll i galleri hennas
Tråkigt me frassn er, he e jo no äntå som en familjemedlem tå ett husdjur dör
glad midsommar allihopa:-d
Gomåro!!
Jär har vi å överlevd messomarn Njuti åv vädri, grilla å igår var vi ti fäboda ( som all ader om man skåda på ho myki folk å bilar e var tär)...Mena allder få hejm gossen na fast ha sema så ha var allt blå runt mun å satt å skaka saan vart e McDonalds, så i helje har int vi tänkt på na kalorie
millami- Jag mårar no å har sammandragninga nu som då, men int tyckt he bm å läkarn att he verka ti vara na faalit! Di tar int sjukt, he bara spänder i maga...vissa dagar mejr å vissa nästan int naa! Men vissa kvälld kan e no koma en 3-4 / tiima å jag e jo int lika langt gången som du Hoppas int e ir na göulot, men e du oroli så ring å fråg!