Inlägg från: Augustibrud |Visa alla inlägg
  • Augustibrud

Österbottniska tråden 9

solrosen- Tå e ju du å jag precis på sama dag i graviditetn idaa

• Augustibrud

Oj,oj,oj va spännand överraskad Va e he fö tråki folk som ha anmääla nu tå *Jag väntar me spänning* Få sii om ja ha fundra rätt

• Augustibrud

Idaa har miin mammalådo komi, så snart ska ja fara efter en ti postn He gick naleis fort me min låådo fö ja lämna in papre 23/7 å 1/8 kom ho...tog bara 9 dagar Fösta gango fpa ha ve sådee snabb me min papre!!!

• Augustibrud

Nemen Beibikär va GLAD ja blir Ett stort GRATTIS å lycka till på vägen! Hoppas du int ska böv lid så myki dähä gango!!! Oj, va rolit...ja vejt int ens va ja ska skriv...vart så glad!!! Men no gissa ja ju att he var ty

• Augustibrud

Nå nu har ja siti å nava på klädre i mammalåådo, no e di så gulla...fick ännu mejr langvänto nu Tyckt att di var myki fiinari än va ja hadd trodd

• Augustibrud

Erik- Ja isak hadd å -04:ans låådo å ha halarn var ju passli tå a var ca. 1 år...int alls na praktisk ti va ut å kräka i snön me ...Vi hadd a mest tå ha sovd tär ut i vagne!

Men nu i -07:ans låådo så var halarn storleik 68 så he e kanski passliari

• Augustibrud

Va rolit millami att du ÄNTLIGEN ha fått låådo

Har ve ti rådg. på kontroll idaa å allt verka ritti bra, så he känns skönt

• Augustibrud

rina- Ja du tala om he att storebror river i allt...jär gick e villt till tå storebror fick koll igenom lådo...bildbevis finns i galleri

• Augustibrud
    Joffan skrev 2007-08-02 14:41:03 följande:
    Hu funkar å sir en damkondom ut? Alltså vart ska man trä ha? :-O
    Ja he fundra jag å....hadd int ens veta att e finnsta na toki fyri ja hitta e i låådo ...E man naaleis out elder va e i frågan om?
Svar på tråden Österbottniska tråden 9