-
Haar do Plus?? Ja tror man måst ha he för at kuna post en bild i et forum!!Labolina FI skrev 2007-05-28 22:06:39 följande:NÅ NUTÅ ?Men va f...........!? Alltså ja jör jo som ni seir.* far in i galleri* klickar på bildn så a var stor* högerklickar o kopierar* far på trån tä man skrivar et inlägg* högerklickar på klistra inÅ he komber absolut noll, nada, ei mitään........VA JÖ JA FÖ FEIL ????????
-
Labolina Fi: Ja va in på siidon diin å to haar jo nåo Plus!! Hmmm.. tå ere nåo konstit at it e funkar!!
Prov at höger klick på bildin tå an e lill å saan kopier å klister in jäär!! Tå ska man kuna klick på an jäär så at an vaar stöör!! Hoppas do fatar na va ja svamlar om!! -
Jäär haar vi unjifäär sama problem me hund vatokoppin å skoan å telefonan å fjärrkontrollan!!
Ja tycker at ja it jöör na ana på dagan en sejr NEJ, LÄGG TIBAX,INTE RÖRA. -
Ja foor in tå ja hadd unjifäär 6-7 minuter i millan sammandrgningan!! Horo langt i millan haar do??mjauen skrev 2007-06-01 19:47:38 följande:HJÄLP!Hur veit man när d e dax ti åk in till BB? Hur täta sammandragningar ska man ha?
-
Sko ja vara to så sko ja ring å fråg. He kan jo nåo vara förvärkar å.. Ha do hadd dem läng?? E di grömt stark??mjauen skrev 2007-06-01 20:02:47 följande:ca 4 min o så håller e i se ca 1 min. men ja har ju 6 veckor kvar än!
-
Ha do prova me Eniro.fi???Millami skrev 2007-06-08 22:31:50 följande:vet nån nå bra sido som man kan skåda kartor?å skriv in en sdress å få exakt vägbeskrivning dit?
-
Grattis till nykomlingen i tråden Han är säkert jättesöt!!!
Ellen H å ja har "karafri" kväll så vi njuter ti 100% Karan e på husbilssemester ti Karstula (biltävling). Bara vi sku få hiss flikkona ti sova så ska vi buri ööl på terasse
På dan ha vi viri på shopping ti Jeppis.... Så valtakunnassa kaikki hyviiiin -
Trevlig messomar allihop. Vi ska vara vi villon vi. He ska ätas å drickas i goda vänners lag.
-
He e nåo en blåin blommo som syns no!!Labolina FI skrev 2007-06-21 20:43:44 följande:Ja måst ba fråg, vilken bild syns på inlägge min ??? Wilma o Elsa elä hade blå blommo ???He e naating konstit no ijen. Ja böit jo ti hade blommo å ha a jo no synsta, men no eri W & E ijen ??? Myskot!!!
-
Ja kanski he beror på he!!Labolina FI skrev 2007-06-21 20:56:19 följande:xxxx- Va undälit ! Ja sir Wilma o Elsa ??? Kanshi ja byri var tröitto å sir i syn...