• xxxx

Österbottniska tråden 9

Hayzel skrev 2007-05-09 16:47:10 följande:
    problemet e bara att få såld dehär vagnen vi har..har å en emmaljunga, sant som do sejr..klumpo å stor!
    Prov säli an på Huuto.net!!
  • xxxx
    Hayzel skrev 2007-05-09 16:50:55 följande:
    har testat..men tå han e så ny så jag vill ha ganska så myki för an! Försöker intala andreas ti köp en rosa vagn! väldigt lätt!
    Ja he e kanski it he lättast ti få övertala an ti köp he it!!
  • xxxx
    Millami skrev 2007-05-16 20:35:25 följande:
    hhmm, ja har två plastkassar me beibikläder som ja fått ärv...nu tänkt ja tvätt upp dem så ja sku lägg in dem i nå skåp...men hur tvättar man beibikläder? då di e använda kläder kan man tvätt di på 40 grader? å bland lite alla möjliga färger eller?!
    Om di e tvätta mang gang förr så blandar nåo jag färgona!! Men använd parfymfri tvättmedel!! typ minirisk elä Lv!! 
  • xxxx

Å it na sköljmedel!! Jag använder bara Minirisk ja åt Nathalies klädrin. Ja prova ha Bio luvil parfyymfri ein gang,men ja fick nåo byyt tibax fö hon fick utslag åv e.

• xxxx
    Millami skrev 2007-05-16 21:57:29 följande:
    xxxxjoo di e no tvätta mång gång förr så...japp d har ja här hemma redan, använder bara d själv å...annars var ja helt pricko å börj kli så..
    Ååå eit e kul ti byri tvätt klädrin å ställ fö bejbi?? Ja minns horo rolit e va ti ställ tili.
  • xxxx
    Millami skrev 2007-05-16 21:58:28 följande:
    vfö ska man int använd sköljmedel, e finns ju sånde parfymfri av he å?
    He ha di sakt åt me från rådgivning å så ha ja nåo höört e na adär ställ ifrån å!! Ti kan reager på e tå di e lill!! Jag sko säkert kuna byri använd ja no,men he ha bara it vaari!!
  • xxxx
    Millami skrev 2007-05-16 22:01:13 följande:
    joo he e jääääätte roligt...men ida ha ja int fått gjort allt ja had tänkt gör...så nu känner ja me riktit stressa å så börj ja bara tänk på ALLT som ska göras....uuufff hu ska ja hinn få allt klart...känns som beibi kommer om en måna fast h*n kommer först i september, för hoppningsvis...(å joo ja er en människo som fort var stressa då ja har mycki å gör)
    It ska do stress na it!! Do hindar nåo ställ.   Jöra na liiti varje daa å it så mytshi på sama daa!!
  • xxxx
    Millami skrev 2007-05-16 22:07:23 följande:
    xxxxjoo, ja vet...å ja dessutom som ändå e sjukledi tills ja går på mammaledit...vafö sku ja int hinn få allt klat?! men ändå var ja stressa....blir he då he e mycki ti tänk på ...uff...
    Ja nå tå hindar do nåo!! Ja arbeita tills ja fick mammaleedit å nåo hinda ja bra.

Jäär bädda vi sängen åt Nathalie föst tå vi kom från BB!! Å he jick bra he å!!
  • xxxx

Ja Huuto e nåo huippu he!! Jag å bruuk köp Gap å Hilfiger.

Som Ellen H sa, va tå märkesgälin!!

Man kan jo nåo fynd på loppis,men he faktiskt mytschi dyyrt täär å!! :-O

Svar på tråden Österbottniska tråden 9