Inlägg från: Ebbelina |Visa alla inlägg
  • Ebbelina

Österbottniska tråden 9

Jasså här ska ni föda barn, vad spännande! Lycka till både Karttu o Mamma åt Issa!

m00min: Vilken känsla det måste vara att få sitt hus! Har förstått att de är ute tidigt de där husfirmorna Du sätter väl in bilder så vi får kika?

• Ebbelina

Jamen brädhögar är fascinerande Ni ser ut att ha en fantastisk tomt iaf!

• Ebbelina

Nämen är jag först ut i dag? Gomorron på er, idag finns det väl inget annat att göra än sitta vid datorn? Som det reeegnar :(

• Ebbelina

Maja T: Int blev det fraktfritt för mig, 2,90 e stod det som frakt?? Kanske det inte räknas som sommar nu eftersom det regnar så mycket

• Ebbelina

m00min: Nämen sedär är min efterlängtade brädhögsbild, perfekt Ojoj, ni har nog jobb framför er!

Jag sitter också och fnissar åt Krattu Hoppas hon föder barn iaf!

• Ebbelina

Lizn: Beklagar verkligen, och jag blir också så otroligt arg!! Det måste hända nånting med lagstiftningen nu, rattfylleristerna får inte komma sådär lätt undan! Men framför allt, vad har hänt med attityderna? I min "ungdom" var det fullständigt otänkbart att sätta sig bakom ratten när man hade druckit, nu verkar ju många göra det???

• Ebbelina

Maja T: Nästa år är han väl i ettårsåldern så då får du springa efter honom hela tiden

Jag älskar den här värmen jag, har bott på villan några dagar nu och det är sååå skönt. Ska tillbaka i morgon men det här eländiga huset måste ju ses till då och då också

• Ebbelina

GRATTIS Karttu till pojken!!
    Och lycka till mamma åt Issa, jag vet precis hur irriterande det är när det drar ut på tiden

Måste säga att jag faktiskt tycker det är skönt med regn och svalare väder idag, nu kan man äntligen städa utan att känna att man borde vara ute ist

• Ebbelina

Puuh, jag började städa kl. 9 i morse och blev färdig NU, klockan är 16! :-O Nåja, fint är det iaf för en gångs skull Dessutom gör det ju lite annan nytta också, jag är genomsvettig så dagens träningspass är utfört!

• Ebbelina

Välkommen hem Karttu, jag har inte heller gillat BB-sängarna

Och så på tal om graviditeter o förlossningar. Varför är livet så orättvist att en kvinna (läs jag) måste ha bedrövliga graviditeter, övervidriga förlossningar + småjobbiga bebisar?? Ändå längtar jag efter ett barn till...visst är man knäpp. "E hövo dumb får kroppi liid" Jag kan nog dialekt jag också

• Ebbelina

KappAhl har lite mammakläder, bara byxor tror jag faktiskt.

• Ebbelina

GRATTIS mamma åt Issa skulle jag ju säga också! För det tror jag inte att jag sagt än *förvirrad*

• Ebbelina

Millami: Vilken vecka är du i? Jag tycker nog du ska ringa in till bb o fråga om det inte ger med sig.

• Ebbelina

Och där har ni orsaken till att jag aldrig tänker lägga in en bild på mig eller min familj på FL...
    Och jag tycker också som Tussimamma att det inte finns minsta orsak att irritera sig över anonyma besökare, internet är till för alla och fl är ett öppet forum. Man kan inte sitta o inbilla sig att de enda som tittar o läser är de som skriver.

• Ebbelina

Lycka till Skogsduvan, håller tummarna!

Min semester börjar NU, och nu försvinner jag härifrån en vecka! *vinkar*

• Ebbelina

Maja T: Jag brukar inte tolka nåt som är under 38 grader på bebisar som feber, men det där börjar ju närma sig förstås... Har han blivit bättre eller värre under kvällen? Usch, vad tungt för er

• Ebbelina

Oj, vilket syggt hus Solrosen! Helt i min smak! :) Har ni inte byggt vinden än?

• Ebbelina

Oj, GRATTIS Beibikär! Jag hade då ingen aning, men jag har ju inte varit här inne så länge heller Oj, vad roligt!

Svar på tråden Österbottniska tråden 9