Österbottniska tråden 9
Håller tummarna för att Sverige förlorar Vill inte att Finland förlorar mot dem, å andra sidan är segern ljuvare om de vinner Sverige Får nog hämta lugnande åt de här männen här i huset innan finalen imorgon
Håller tummarna för att Sverige förlorar Vill inte att Finland förlorar mot dem, å andra sidan är segern ljuvare om de vinner Sverige Får nog hämta lugnande åt de här männen här i huset innan finalen imorgon
Ryssarna var bra men Finland hade f-n så bra målvakt Tack Kärppä Det är alltid lättare att slå underifrån när ingen tror att man ens har en chans
Går ju bra för Sverige Whiiiiii
Tydligen bara jag som inte riktigt orkar med eurovisionen. Såg i förbifarten några konstiga "kryp" i silverfärgade dräkter som hade nån robotdans för sig och det räckte för mig
För ett lag som ingen hade några större förväntningar på tycker jag att finnarna klarade sig bra. Kanada är ett bra lag så grattis till dem.
De blev ju bättre än svenskarna I hockey, eurovisionen och VM fick inte ens svenskarna, till och med det tog finnarna av dem
Vem är det som beställt glasögon via nätet? Var hittar man den sidan?
Tack Missalibaba Förresten fick ni bilstol? Hittade ni nån som ni blev nöjda med?
Karttu: Jag var till Raahe en helg i de veckorna när jag vänta Ida, Nico hade turnering och jag bestämde mig för att i och med att mannen nästan var tvungen att åka med så då åker jag med. Han hann inte till Rebeccas förlossning då han var hemma och jag låg i Kokkola så jag var som ett plåster med och det gick bra
Målar en skänk