• LCroft

Österbottniska tråden 9

Håller tummarna för att Sverige förlorar Vill inte att Finland förlorar mot dem, å andra sidan är segern ljuvare om de vinner Sverige Får nog hämta lugnande åt de här männen här i huset innan finalen imorgon

• LCroft

Ryssarna var bra men Finland hade f-n så bra målvakt Tack Kärppä Det är alltid lättare att slå underifrån när ingen tror att man ens har en chans

• LCroft

Tydligen bara jag som inte riktigt orkar med eurovisionen. Såg i förbifarten några konstiga "kryp" i silverfärgade dräkter som hade nån robotdans för sig och det räckte för mig

• LCroft

För ett lag som ingen hade några större förväntningar på tycker jag att finnarna klarade sig bra. Kanada är ett bra lag så grattis till dem.

• LCroft

De blev ju bättre än svenskarna I hockey, eurovisionen och VM fick inte ens svenskarna, till och med det tog finnarna av dem

• LCroft

Vem är det som beställt glasögon via nätet? Var hittar man den sidan?

• LCroft

Tack Missalibaba Förresten fick ni bilstol? Hittade ni nån som ni blev nöjda med?

• LCroft

Karttu: Jag var till Raahe en helg i de veckorna när jag vänta Ida, Nico hade turnering och jag bestämde mig för att i och med att mannen nästan var tvungen att åka med så då åker jag med. Han hann inte till Rebeccas förlossning då han var hemma och jag låg i Kokkola så jag var som ett plåster med och det gick bra

Svar på tråden Österbottniska tråden 9