• LCroft

Österbottniska tråden 9

xxxx: Har du nån adress till den loppisen? Eller är du bra på att förklar åt en som knappt hittar till stan hemifrån?

LillaMy: Låter bra, det var ju bara det här med lokalsinne...

• LCroft

xxxx: Stort tack Vad köpte du själv från Ikea? Får ta och se in i galleriet om du har lagt in några bilder

Skratt och tårar: Super! Stort tack till dig med

• LCroft
    överraskad skrev 2007-07-28 09:20:36 följande:
    Elton och mamma, man sku kuna veta he jå Ja sku kuna laga en listo på vem all som känder me jär å vem ja ha råka IRL, så sku no hjärnona byri ga varm på fleir tror ja. vil ni he??
    Låter som en kul idé

Igår blev det då Ikea och Trollens mamma såg jag ju som sagt Blev en del smått men inte så farligt ändå. Var aningen trött, hade sovit bara 4 timmar då först mannens snarkande störde och sen hade ett gäng fiskmåsar bestämt sig för att ha möte på grannens gård och de var minsann ett högljutt gäng!
  • LCroft
    xxxx skrev 2007-07-28 10:56:22 följande:
    Hitta do ti he di loppis naa?? Å isåfall hitta do na fynd??
    Jodå, hittade nog dit men köpte inget Fanns nog några saker jag tittade på och stod och velade men förälsken slog inte till helt och hållet. Stället var ju otroligt mysigt så det var ju kul att gå runt där bara för det
  • LCroft

tussimamma: För lite stryk? Nej, defintivit inte okej, och andras ungar hade nog fått lägga benen på ryggen och spring om det hade hänt här

Millami: Det är tungt att vara gravid för de flesta, det hör till

LillaMy: Grattis!

Söker motivation! Har kalas för släkten åt Rebecca imorgon och så kommer 2 finska kompisar tidigare på dagen (invecklat när de finska inte vågar komma samtidigt som de svenska). Måste handla, baka och städa men kommer inte igång. Städningen tar emot för imorgon kl.10 kommer muraren och slammar och putsar vedspisens mur, gissa hur fint det är i köket efter det? Men om jag inte städar idag så har jag ju iaf hela huset imorgon. Mannen har kvällskift så ingen hjälp av honom, typiskt nog. Hade gärna sänt iväg honom till butiken.

Om jag åtminstone skulle få skrivit en lista på vad jag ska ha så går det väl lite framåt

• LCroft

Jag har på känn att jag vet vem överraskad är också, hade från första början men ännu mer nu, jag känner så pass lite folk härifrån så uteslutsmetoden är rätt bra Tiden utvisar om jag hade rätt

solrosen: Jag hade missat att du väntar

Nu har muraren varit och dragit första varvet runt vedspisens mur, snart kommer 2 flickor på kalas och vid 17-tiden börjar väl släkten ramla in. Ida sover ute och det här är väl lugnet före stormen Rebecca fick sin efterlängtade Katri Ylander skiva så den har hon lyssnat på så öronen snart trillar av mig!

Grattis Emilia

• LCroft

Jag är mer slut efter det här kalasaset idag än jag var för 8 år sedan vid samma tidpunkt! Bara man har avklarat fredagens kompiskalas så är det ett tag tills nästa, sköööönt

Ja, jag är ju inte överraskad åtminstone Men väntar med spänning på att få se om jag hade rätt

• LCroft

Undrar hur mycket folk jag trodde vi skulle ha idag, har s.a.s bakat liiiite för mycket, vill nån ha tårta/bullar/blåbärspaj så välkomna... Och precis som om jag inte skulle ha ätit tillräckligt idag så blir jag sugen på popcorn

Svar på tråden Österbottniska tråden 9