Österbottniska tråden 9
Millami: Vila! Högläge! Undvik salt! Ät sånt som är vätskedrivande (grape, jordgubbar, vattenmelon, persilja, citron osv. osv.)!
Millami: Vila! Högläge! Undvik salt! Ät sånt som är vätskedrivande (grape, jordgubbar, vattenmelon, persilja, citron osv. osv.)!
Millami: Jo, det brukar kännas mest på morgonen! *ryser när jag tänker på det* Jag måste säga att jag vet inte nån dundermedicin mot svullnad...inget man får ta när man är gravid i alla fall.
Millami: Jag brukade kanske vara mest svullen på kvällen men det mest ont på morgonen när jag steg upp. Kunde knappt gå eller stå. Använder du stödstrumpor?
Millami: Jag vet inte...har inte provat men fråga t.ex på rådgivningen om det är värt ett försök...
Millami: Kan int du ring å fråg? Elde fråg fast vann som helst ter di har naan som veit na om vätsko i kroppi å stödstrumpona.
Finns int di bl.a på Instrumentarium?
Missalibabagirl: Å vart var ni på väg i dag tå?!
Så he finns meir båånaffäre i Haparanda än bara Barnens Hus?! Vann finns hade Jala-affärn tå??
Missalibabagirl:
LCroft: Jag är tror jag mer intresserad av leksaksaffärer än sonen Inredning igen är inte min grej... Men till IKEA skall jag i sommar!
Jå, int kan ja första toki som "njuter" åv ti vara gravid. Ja tyckt e bara var jobbit ja... He too såårt, man dzick å oroa se över allting... Nä, no sko ja kona skaff fleir båån men ja sko vila skipp graviditeten å förlossning. Så he kan händ att e får vara me ti två vi har... Om int vi adopterar?!