Jag vill inte föda!
Har varit rädd sedan ca v 25-30 då det börjar närma sej!Mitt andra barn så man vet ju va man väntar sej o dessutom har jag bf på fredag så nu e man på helspänn hela tiden,jag vill inte!!!Har samtalat endel med klara gruppen för förlossnings rädda o visst det hjälper ett tag men sedan är man där igen.Har tid på fredag mitt beräknade datum o om jag vill kan det bli aktuellt för igångsättning beroende på hur jag mår men vill egenligen inte!
Min förlossning med sonen gick egentligen ganska bra så fattar inte att jag e så rädd!!men tyckte det va segt i början o värkarna e hemska i slutet lika så krystvärkarna.tog annars bara 4 timmar när vi väl va inne o hade bara lustgas.
fundera på att hoppa över besöket på fredag trots att jag mår så här o ta en tid på måndag istället för då har man hela veckan framför dej när sambon jobbar(tycker det e tryggast då han e hemma o det e han ju i helgen ändå) så det e ju bättre om man blir igångsatt då om man känner för det!eller???uch känns som jag bara svamlar men måste skriva av mej....blir snart tokig,hur känner ni andra?hur tycker ni att jag ska göra?