• sabia

hej....ledsen för att jag känner att jag kommer aldrig blir gravid.

Dag efter dag försöker jag att intala mig att jag mår bra och att det är ingen fara om jag inte lyckas att bli gravid, men innerst inne mår jag så dålig att det enda lösning för mig är att jag tänker på död. när jag tänker att jag kommer aldrig ger min man en son som liknar honom eller en dotter som liknar mig gör mig nästan galen. jag vill lämna honom så han kan hitta någon som kan ge honom en som eller en dotter. jag vill bara förvinna och aldrig komma tillbaka. jag tror att jag gjorde något fruktansvärt för att Gud ska straffa mig på det sättet. jag försöker tänka på massa olika saker för att se om tiden går och att någon månader man blir gravid, men så kommer den jäkla mens som gör bara ont. hatar mig själv för att jag känner mig så oduglig.

• Svar på tråden hej....ledsen för att jag känner att jag kommer aldrig blir gravid.
  • sabia

hej muskot.

jag känner att det hjälper inte att prata med någon. det som om man skriker, men ingen hör ditt skrik. jag mår dåligt av att se alla gravida vänner som är gravida och klagar över det. när någon frågar de hur de känner så svara de att de inte är så glada över att de är gravida. jag gråter bara inom mig av ilska. och jag blir arg på Gud för att han vill att jag ska gå igenom det här ensam.

• sabia

hej, alla ni.

ja, gråta är det enda som hjälper mig just. jag pratar med min man och jag vet att han sörge och det gör ont i mig när jag vet att det är mitt fel att inte kunna bli gravid. just nu kramade han om mig och frågade varför jag gråter. jag kunde inte svara, utan tårana bara kommer mer och mer. DÅ sa han. jag vet varför, det är för att du inte blev gravid den här månaden ochså va??? vad ska man göra??? vi är en familje. du och jag.

hooooooooooo jag känner mig så tom.

Svar på tråden hej....ledsen för att jag känner att jag kommer aldrig blir gravid.