Inlägg från: mamyleine |Visa alla inlägg
  • mamyleine

Har du träffat några stöddiga/märkvärdiga stockholmare?

VILL börja med att säga att jag inte har något i stockholmare dom flesta jag träffat i själva sthlm är hur trevliga som helst.
    (Ja förutom när man frågar någon efter vart man ska gå om man villat bort sig inne i stan då. MEN privat)

Dock verkar vissa därifrån tycka att när jag kommer till "landet" då ska jag minnsan visa att jag är från storstan och se ner på er andra. Händer rätt ofta. Minns framför allt en brud som presenterade sig med hej jag heter pip och jag är från sthlm . Vi hade rätt roligt åt detta sen eftersom ingen av oss precis presenterade oss med hej jag heter mamyleine och jag kommer från dalarna *asg*.
    Sen gick hon också och klagade på precis allt. De var inget röj som i sthlm, allt var så häftigt och mycket bättre osv. Vi tröttnade snabbt på henne och hon kände sig utmobbad och åkte hem tidigare än planerat. Ingen av oss sörjde precis.

Så mitt svar blir tyvärr JA. Dock drar jag inte alla över en kant pga denna människan.

~ If you think money can?t buy you happiness, you haven?t been shopping in the right stores ~
Svar på tråden Har du träffat några stöddiga/märkvärdiga stockholmare?