Inlägg från: Rastapappan |Visa alla inlägg
  • Rastapappan

sd:s ledare Jimmie Åkesson en fara för Sverige eller ett moron?

Vilket Moron han är! Jaha tydligen så är vi adopterade mer självmords benägna än andra??? Ja då borde vi alla Adopterade ha tagit livet av oss nu då? enligt Jimmies statestik. Tur att jag inte var med i studion för han hade inte kommit därifrån utan att konfrontera mig och jag lever i allara högsta grad. Frågan är om han hade gjort det? Jag har en känsla av att möss sticker så fort dom blir rädda... Dock är det skrämmande att vi år 2007 inte har kommit längre i integrationen här i Sverige och att det fortfarande finns människor här i landet som fortfarande tycker att det var bättre typ År 1939 :(. Men som sagt Blanda upp mera så blir det mindre inavel och på det viset så får vi en bättre värld att leva i.

• Svar på tråden sd:s ledare Jimmie Åkesson en fara för Sverige eller ett moron?
  • Rastapappan

Som sagt med statestik kan man ljuga hur mycket som helst med och och det är ju självklart att Sd försöker använder det till sin fördel för att kunna vinna röster? Allvarligt talat så kommer man inte specielt långt med sådan tvivelaktiga påståenden i en debatt som rör något helt annat. Jag fattar att Sd är så bittra och rädda, därför att de själva inte känner sig integrerade med det svenska samhället vi lever i idag. Sverige hade inte klarat sig utan invandring, men det är de i Sd för dumma för att förstå. Jag kan dock bara prata för mig själv och som adopterad har jag då aldrig funderat på att ta livet av mig. Dock blir man ju otroligt less på en debatten som leder till att man undrar hur det ska gå för nästa generation? och som jag ser det så är nog inte integrationen det stora problemet utan hur vår planet ska överleva miljö situationen som råder (jag gjorde bara en reflektion över att Jimmie i Sd är ett Moron). Så till er alla som ska adoptera och till er andra biologiska föräldrar för den delen också! Det enda ni kan göra är att stötta, finnas till,föra en dialog med era barn och räcker inte det. Skaffa proffs hjälp utifrån om ni känner att ni kan hantera det hela. För här gäller Murphys lag. Jag vet vad jag pratar om då jag själv har varit med om att bli utsatt för diverse våldsdåd och rasism under tonårs och ungdomstiden.

• Rastapappan
    Åke skrev 2007-04-23 04:42:01 följande:
    Jimmie Åkesson är en bra man, som kommer att vara till stor hjälp för Sverige.Gör som jag, och rösta på SD i nästa riksdagsval.
    *LoL* Så ja. Nu var vi i gång!!!

Jag skulle bra gärna vilja veta värför J Å skulle vara till stor hjälp för Sverige? Men Å andra sidan så förstår jag inte vad EN SD gör här inne På Adopterad/Vuxen forum? ÄR du rädd av vi ska ta över? Vi är en bra bit på G ska du veta.
    Och hur ska ni kunna komma in i Riksdagen när ni inte ens kan få till ett Årsmöte I Sverige eller i Danmark?

• Rastapappan
    Rastapappan skrev 2007-04-23 14:00:36 följande:
    *LoL* Så ja. Nu var vi i gång!!! Jag skulle bra gärna vilja veta värför J Å skulle vara till stor hjälp för Sverige? Men Å andra sidan så förstår jag inte vad EN SD gör här inne På Adopterad/Vuxen forum? ÄR du rädd av vi ska ta över? Vi är en bra bit på G ska du veta. Och hur ska ni kunna komma in i Riksdagen när ni inte ens kan få till ett Årsmöte I Sverige eller i Danmark?
    OUPS! Jaha nu fattar jag! (om jag hade läst mellan raderna) Du är ju inte på riktigt ju.
    Du tycker ju bara om att provocera och jag gick nästan på det.
Svar på tråden sd:s ledare Jimmie Åkesson en fara för Sverige eller ett moron?